حالت تاریک

آموزش در ۷شهرستان خراسان جنوبی غیرحضوری است

آموزش در ۷شهرستان خراسان جنوبی غیرحضوری است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: آموزش در مدارس هفت شهرستان این استان به علت بارش برف و برودت هوا امروز سه‌شنبه غیرحضوری است و به صورت مجازی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید علیرضا موسوی‌نژاد صبح امروز در گفتگو با رسانه‌ها اعلام کرد: بر اساس آخرین تصمیم‌گیری‌ها به علت بارش برف، یخبندان شدید و لغزندگی معابر، مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی شهرستان بیرجند در نوبت صبح امروز غیرحضوری است.

وی ادامه داد: مدارس شهرستان‌های زیرکوه، قاینات، سربیشه و درمیان امروز در تمامی مقاطع تحصیلی غیرحضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان تمامی مدارس بخش سرداران به صورت غیرحضوری خواهد بود، گفت:  در شهرستان‌هایی همچون سرایان و فردوس که تعداد محدودی از روستاها بارش برف وجود دارد غیرحضوری شدن مدارس بنا به تصمیم مدیر آموزش و پرورش شهرستان و فرماندار خواهد بود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرایان اعلام کرد: روستاهای بالادست و کوهپایه‌ای چرمه، نوبهار، کریمو، مصعبی، نوده در بخش آیسک و مدارس عشایری بند نو، چاه‌غیاث، چاه‌طالب، چاه‌تریخی و چاه‌پنیری در بخش سه قلعه سرایان غیر حضوری است و سایر مدارس به روال عادی دایر خواهد بود.

با فعال شدن سامانه بارشی جدید در خراسان جنوبی از روز(یکشنبه) بارش برف و باران اغلب نقاط استان را فرا گرفت و دما کاهش محسوس داشته است که در این زمینه هشدار هواشناسی سطح نارنجی صادر شد.

سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه وارد استان خواهد شد و در روزهای پایانی هفته جاری از روز پنجشنبه تا صبح شنبه تشدید سرما و وقوع یخبندان را خواهیم داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از