حالت تاریک
آموزش و پرورش نقش مهمی در ارزش‌ها دارد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

آموزش و پرورش نقش مهمی در ارزش‌ها دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: آموزش و پرورش نقش مهمی در تقویت هویت ملی و ارزش‌های اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سید محمدرضا طالبی در مراسم کلنگ‌زنی هنرستان ۶ کلاسه تربیت بدنی با بیان اینکه بر نقش آموزش و پرورش در تقویت هویت ملی و ارزش‌های اسلامی گفت: آموزش تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران اسلامی، تقویت احساس تعلق و مسئولیت ‌پذیری در دانش‌آموزان را به همراه دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش نه تنها یک وظیفه بلکه یک سرمایه‌گذاری استراتژیک برای آینده کشور است.

معاون سیاسی استاندار با اشاره به نقش خیرین در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار داشت: احداث فضاهای تربیتی همچون این هنرستان، گامی مهم در جهت تربیت نسلی سالم و پویاست. 

به گفته وی؛ جوانان ما با تحصیل در رشته تربیت بدنی، از آسیب‌های اجتماعی در امان خواهند ماند و آینده‌ای روشن برای خود و جامعه رقم خواهند زد.

طالبی تصریح کرد: با ساخت این هنرستان، گامی مهم در جهت تربیت نسل جوانی برداشته می شود تا بتوانند با دانش و مهارت، به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند، اما نباید فراموش کنیم که ساخت مدرسه تنها بخشی از کار است ولذا باید به کیفیت آموزش، به‌روزرسانی محتوای آموزشی و تربیت معلمان نیز توجه ویژه داشته باشیم. 

وی خاطرنشان کرد: من از همه خیرین، مسئولین و مردم دعوت می‌کنم تا در این امر مهم مشارکت کرده و به توسعه آموزش و پرورش کمک کنند.

شایان ذکر است: در این مراسم، کلنگ احداث هنرستان ۶ کلاسه تربیت بدنی با مشارکت خیر نیک ‌اندیش، دکتر محمد جوانشیر گیو، به زمین زده شد. 

این هنرستان که در زمینی به مساحت ۷۱۲ مترمربع احداث خواهد شد، نویدبخش آینده‌ای روشن برای جوانان ورزشکار استان خراسان جنوبی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از