حالت تاریک
سرپرست دانشگاه پیام‌نور خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

احیاء روحیه خودباوری ملت با پیروزی انقلاب اسلامی

احیاء روحیه خودباوری ملت با پیروزی انقلاب اسلامی

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ی حاکمیت دینی و اسلامی بنا شد که مهم‌ترین خصیصه آن احیاء روحیه خودباوری ملت در سایه‌ی مقام عظمای ولایت فقیه است.

محمد شبانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه‌ حاکمیت دینی و اسلامی بنا شد که مهم‌ترین خصیصه آن احیاء روحیه خودباوری ملت در سایه‌ مقام عظمای ولایت فقیه است.

وی با اشاره به دستاورد‌ها و نقاط قوت نظام، افزود: امروزه پیشرفت‌های زیر ساختی با رویکرد حل المسائلی در عرصه‌های علم و فناوری، پزشکی، نظامی و... مرهون تبعیت از خط مشی‌های منظومه‌ی فکری گفتمان امامین انقلاب است که با تعلیم و تربیت نیروی انسانی طراز انقلاب اسلامی و با یک برنامه‌ی عملیاتی؛ در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی گام برداشتند و این محصول مبنی بر باور توأمان علم و دین است.

سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تصریح کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران با محوریت استقلال و نگاه به درون، بدون وابستگی به سایر کشور‌ها و راهبرد عدالت اسلامی و مقابله با هر گونه نابرابری در تمامی نقاط ایران اعم از شهر‌ها، روستا‌ها و حتی مناطق دورأفتاده، از مردم بر مردم بوده است.

وی ادامه داد: این مهم؛ مصداق عینی و عملیاتی جهاد تبیین، تقویت و پیوند عمیق و عاطفی سرمایه‌های اجتماعی انقلاب به عنوان یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های جمهوری اسلامی است که زمینه ساز بستر‌امید آفرینی و افزایش رضایت‌مندی مردم بوده است.

شبانی بیان کرد: توجه به نیاز‌های اساسی ملت ایران در تعامل‌های داخل و خارج و برنامه‌های هدفمند دیپلماسی با رعایت معیار‌های مقام معظم رهبری و مشهود بودن تغییر هندسه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی چرخه‌های زندگی و اشتغال مردم در دولت کریمه‌ی سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی، آن را از سایر دولت‌ها متمایز کرده است.

او افزود: بر این اساس به حول و قوه‌ی الهی و با درک بسیار بالای مردم ولایت مدار و شهید پرور کشورمان، افزایش مشارکت در انتخابات و راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه امسال نیز همانند حماسه‌های سال‌های گذشته رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از