حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

ارتقای تکریم اربا‌ب‌رجوع با فرهنگ بسیج در ادارات

ارتقای تکریم اربا‌ب‌رجوع با فرهنگ بسیج در ادارات

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیج در ادارات استان منجر به ارتقای تکریم ارباب رجوع شده، گفت: شبکه شجره صالحین به عنوان معین مدیران در سطح ادارات برای کمک به حل مشکلات محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سردار محمدرضا مهدوی امروز در دیدار ارکان شبکه صالحین ادارات بیرجند به مناسبت هفته دولت با نماینده ولی فقیه در استان گفت: با برگزاری فعال حلقه‌های صالحین  در سطح ادارات استان هم در بحث پیشگیری از آسیب‌ها و حوزه شناخت معرفتی و حتی تکریم و رضایت ارباب رجوع توفیقات بسیار خوبی داشتیم.

وی افزود: امروز با توجه به توطئه‌های دشمن و مشکلاتی که در سطح جامعه با آن مواجه هستیم، آنقدر جای کار وجود دارد که از توان معاونت‌ها و مدیریت‌های که باید در این زمینه کار کنند فراتر است لذا نیاز به معین دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: شبکه صالحین به عنوان معین مدیران در سطح ادارات برای کمک به آنان محسوب می‌شوند و این هم حل مشکلات مردم را در پی دارد و هم ما به وظیفه شرعی و اسلامی خود عمل کردیم و هم موجب ارتقای جامعه می‌شود و از بسیاری از آسیب‌ها پیشگیری به عمل خواهد آمد.

مهدوی افزود: هر چه ما در این عرصه بیشتر تلاش کنیم قطعاً کمک خواهیم کرد که میزان آسیب‌های اجتماعی را پایین بیاوریم و شناخت معرفتی را ارتقا دهیم که همان جهاد تبیین است.

فعالیت ۲۰۰ پایگاه بسیج در ادارات استان

مسئول بسیج ادارات خراسان جنوبی در این جلسه گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح ادارات خراسان جنوبی فعال است.

محمدعلی قاسمی از فعالیت ۷۵ پایگاه بسیج در ادارات کل استان خبر داد و افزود: هم اکنون بیش از ۱۰ هزار کارمند عضو پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح ادارات خراسان جنوبی هستند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از