حالت تاریک
مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی:

ارز زائران حج‌تمتع خراسان‌جنوبی در فرودگاه تحویل می‌شود

ارز زائران حج‌تمتع خراسان‌جنوبی در فرودگاه تحویل می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از تحویل ارز مسافرتی زائران حج تمتع، امسال در فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، عظیم طهماسبی با اعلام این خبر گفت: زائران حج تمتع خراسان جنوبی، ارز مسافرتی خود را امسال در فرودگاه و روز اعزام تحویل بگیرند.

وی بیان کرد: برای ششمین سال متوالی، اعزام زائران حج تمتع استان از فرودگاه بیرجند انجام می‌شود که امسال هم اعزام این زائران جمعه چهارم خرداد 1403 از فرودگاه شهید کاوه بیرجند آغاز می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی افزود: امسال بر طبق برنامه‌ریزی‌ها، سرویس تحویل ارز مسافرتی به زائران، در فرودگاه انجام می‌شود که زائران بعد از چک پاسپورت و خروجی، در داخل سالن ترانزیت فرودگاه باید ارز ثبت‌نام شده‌ خود را تحویل بگیرند.

وی گفت: زائران و مدیران کاروان‌ها باید توجه داشته باشند که برای تحویل ارز مسافرتی باید در پیام رسان بله نسبت به ثبت‌نام در سامانه ارز سنا اقدام و شناسه فروش را دریافت کنند و هنگام تحویل ارز مسافرتی در فرودگاه باید شناسه فروش به همراه پاسپورت و یک فرم تحویل ارز به مسئولان فرودگاه در سالن ترانزیت ارائه دهند تا بتوانند 500 دلار تحویل بگیرند.

طهماسبی تصریح کرد: برنامه آغاز سفر زائران حج تمتع از فرودگاه بیرجند شامل سه پرواز در ساعت‌های 5 صبح، 17 و 21 روز جمعه چهارم خرداد ماه است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی افزود: برای انجام پرواز زائران حج تمتع بدون تأخیر، هیچ گونه مراسم بدرقه‌ای در فرودگاه انجام نمی‌شود و هر گونه تغییر در زمان پرواز از طریق کانال اطلاع‌رسانی فرودگاه در سامانه ایتا و همچنین پرتال اداره کل فرودگاه‌های خراسان جنوبی به آدرس www.birjand.airport.ir اعلام می‌شود.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از