حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس:

استکبار جهانی از زائران حاج قاسم هراس دارد

استکبار جهانی از زائران حاج قاسم هراس دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس گفت: دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل امروز نه تنها از اسم و مکتب شهید سلیمانی واهمه و هراس دارند بلکه از زائران مرقد سردار دل‌ها هم می‌ترسند.

 علی خبازی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در کرمان، اظهارکرد: واهمه دشمنان از مکتب سلیمانی و عاشقان کوی سردار دل‌ها در حالی دشمنان را مایوس کرده که دست به اقدامات تروریستی متعدد برای رسیدن به اهداف شوم خود می‌زنند.

ملت ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های مقدس خود دست نخواهند کشید

وی خاطرنشان‌کرد: دشمنان کورخوانده و باید بدانند ملت ایران هیچ‌گاه بواسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به مسیر و راه نورانی شهدا و حاج قاسم، دست نخواهد کشید و با هر قطره خون شهدا، درخت‌اندیشه حاج قاسم سلیمانی تناورتر می‌شود.

استکبار جهانی از زائران حاج قاسم هراس دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس حادثه تروریستی کرمان را نشانه حقارت دشمنان و هراس از زائران حاج قاسم دانست و افزود: دشمنان در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل امروز نه تنها از اسم و مکتب شهید سلیمانی واهمه و هراس دارند بلکه از زائران مرقد سردار دل‌ها هم می‌ترسند چرا که این حضور گسترده نشان از عشق، ارادت و ولایت‌پذیری مردم داشته و این مهم آبی بر خشم کینه و توطئه‌های ایادی استکبار است.

خبازی بیان‌کرد: همه مردم حاج قاسم را از صمیم قلب دوست دارند و مکتب شهید سلیمانی در جان و دل‌هایمان جای دارد، مکتبی که قوی بوده و هر روز قوی‌تر خواهد شد و تا قیام قیامت خون این شهدا ادامه دهنده این مسیر توسط نسل‌های آینده است و روسیاهی و ناکامی برای دشمنان دارد به همین خاطر این راه تا ظهور منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از