حالت تاریک
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی:

اسرائیل باید پاسخگوی جنایاتش باشد

اسرائیل باید پاسخگوی جنایاتش باشد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی گفت: اسرائیل و آمریکای جنایتکار، پاسخ این سوال را بدهند که مردم مظلوم مسلمان را به چه جرمی دارند می‌کشند؟

ابوالفضل نوفرستی، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: دنیای کفر امروز باید پاسخ این سوال « بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت» را بدهند؛ به چه جرمی مردم مظلوم فلسطین و غزه دارند کشته می‌شوند؛ مردم ایران آمده‌اند تا مانند همه مردم آزادی‌خواه عالم، پاسخ این سوال را بشنوند.

 

وی علت حضور مردم در راهپیمایی را دفاع از مظلوم و فریاد انزجار برعلیه کفر جهانی دانست و یادآورشد: استکبار جهانی خصوصا آمریکای جنایتکار پشت سر اسرائیل ایستاده‌اند و امروز حتما آمریکای جنایتکارعالم، پاسخ این سوال را بدهند که مردم مظلوم مسلمان را به چه جرمی دارند می‌کشند.

 

اسرائیل در مقابل سرکرده‌های ظلم تاریخ عددی نیست

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: در طول تاریخ بزرگتر از اسرائیل افرادی بودند که ظلم و ستم کردند و خداوند پوزه‌ی آنها را با خاک یکسان کرده و این رژیم غاصب در مقابل آنها عددی نیست.

 

نوفرستی گفت: حضور امروز مردم در راهپیمایی، پاسخی است که مردم مسلمان عالم به جرم و جنایات اسرائیل دارند.

 

اسرائیل از سرنوشت جباران تاریخ درس بگیرد

وی تاکیدکرد: باید اسرائیل از سرنوشت جباران و گردن‌کشان قبل از خود، درس بگیرند؛ مشکلاتی که برای اسلام بوجود آورده‌اند بی پاسخ نخواهد ماند.

 

کشتن زن و کودک نشان از استیصال اسرائیل دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان‌جنوبی خاطرنشان‌کرد: اگر اسرائیل پس از شکست در عملیات «طوفان الاقصی» دست به کشتن زن و بچه می‌زند به معنای استیصال است و زمانی که پاسخی در مقابله با مردان مرد، فسلطینی ندارند دست به استیصالی زدند که آبروی نداشته خود را به باد دادند.

 

وی یادآورشد: مشخص شد که اسرائیلی‌ها همان جسومه‌ی فسادی هستند که امام خمینی (ره) از آنها نام برد و اگر جنگی دارند در میدان و با مردان وارد جنگ شوند اما جنگ با زن‌ها و فرزندان بی‌پناه معنایش این است که گفته می‌شود از هر حیوانی ددمنش‌تر هستند.

 

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از