حالت تاریک
همزمان با ایام البیض ماه رجب؛

اعتکاف مادرانه در بیرجند برگزار می‌شود

اعتکاف مادرانه در بیرجند برگزار می‌شود

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی از برگزاری دومین اعتکاف مادرانه در مسجد امام رضا(ع) بیرجند همزمان با ایام البیض ماه رجب خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، فاطمه شاد امروز در آیین افتتاح مکان جدید دفتر کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در بیرجند، اظهار کرد: این مکان توسط یکی از کاسبان معتقد و خوش اخلاق شهر(مرحوم حاج حسین روستا) وقف آستان قدس رضوی شده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به عملکرد این کانون از سال ۹۸ تاکنون، افزود: رویداد ملی شکوه مادری ویژه مادران زیر ۴۰ سال و دارای بیش از سه فرزند در جهت ترویج فرهنگ فرزندآوری و حمایت از جایگاه مادری برگزار شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح شمین رضوی(هسته‌های فعال در زمینه ترویج فرزندآوری)، زندگی به سبک رضوی ویژه نومزدوجین، دخترماه ویژه نوگلان تازه به سن تکلیف رسیده، برگزاری روضه‌های خانگی، راه‌اندازی تشکل دختران رضوی، آزادی پنج مادر و شش پدر زندانی جرائم غیرعمد معسر از دیگر برنامه‌ها اجرایی توسط کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در استان است.

شاد از اجرای طرح مادران ارزش‌آفرین خبر داد و تصریح کرد: این طرح در راستای توانمندسازی و اشتغال‌زایی بانوان با رویکرد خانواده محوری به عنوان یکی از طرح‌های ثابت مرکز بانوان و خانواده است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی به برنامه‌های مناسبتی و مذهبی اجرایی توسط خادمیاران در این کانون اشاره کرد و بیان داشت: روز ملی جمعیت، عقد رضوی و مانور حجاب و جشن روز دختر در دهه کرامت، برنامه سه ساله‌های حسینی در محرم، اجتماع بانوان اربعینی و مراسم ویژه شهادت امام رضا(ع) از جمله این برنامه‌ها است.

وی برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه، برگزاری اعتکاف مادرانه، دیدار از بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران، همکاری در اردوهای جهادی، همکاری با مرکز مردمی نفس از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی در کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی استان برشمرد.

شاد از برگزاری دومین اعتکاف مادرانه در مسجد امام رضا(ع) بیرجند همزمان با ایام البیض ماه رجب خبر داد و گفت: این برنامه شامل مادران زیر ۴۰ سال بالای سه فرزند است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته اولین اعتکاف مادارنه با حضور مادران و فرزندانشان با همکاری شمین رضوی و گروه‌های مردمی در مسجد آزادگان بیرجند برگزار شد.

 

اعتکاف مادرانه در بیرجند برگزار می‌شود

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از