حالت تاریک
با حضور استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت؛

افتتاح دو پروژه راهداری بشرویه در هفته دولت

افتتاح دو پروژه راهداری بشرویه در هفته دولت

با حضور استاندار خراسان‌جنوبی دو پروژه راهداری شهرستان بشرویه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خاورستان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در افتتاح پروژه احداث و تجهیز راهدارخانه ارسک شهرستات بشرویه با حضور استاندار خراسان‌جنوبی ، فرماندار شهرستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولین استانی افتتاح شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم از تلاش‌های راهداران و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در احداث این راهدارخانه و بهبود وضعیت راه‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود فعالیت‌های مجموعه راهداری در بهبود زیرساخت‌های راه ها و افزایش ایمنی سفر در استان بسیار موثر بوده است.  

اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت احداث و تجهیز راهدارخانه ارسک با اعتبار هزینه شده ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این راهدارخانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۱۶۰ مترمربع شامل ساختمان و سوله است اضافه کرد این پروژه به منظور مدیریت بحران در زمان به وجود آمدن شرایط جوی نا مساعد و کمک به کاربران جاده ای به بهره برداری رسیده است.

جلال زاده ادامه داد همچنین پروژه اجرای واریانت راه روستایی کرند- حسین آباد، جوزردان نیز به بهره برداری رسیده است   

وی با اشاره به اعتبار هزينه شده ۳۲ میلیارد ریال برای این پروژه یادآودر شد اجرای این پروژه به منظور رفع نقاط پرتصادف استان صورت گرفته که ۳۰۰ متر واریانت و سه دستگاه ابنیه فنی انجام شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از