حالت تاریک
افتتاح ۳۸ پروژه محرمیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌جنوبی
طی هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

افتتاح ۳۸ پروژه محرمیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌جنوبی

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۸ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرا شده توسط بسیج سازندگی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، مهدی هنری ظهر سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه آسفالت در شهرستان قاین در جمع خبرنگاران، گفت: در هفته دفاع مقدس افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی را داریم.

وی با بیان اینکه طی این ایام ۳۸ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به بهره‌برداری خواهد رسید، افزود: امروز شاهد افتتاح پروژه آسفالت جاده بین مزارع شرکت سهامی زراعی خضری دشت بیاض بودیم،

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: این پروژه به طول ۶.۵ کیلومتر و با تامین اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی شهرستان قاین اجرا شده است.

هنری بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی ۳۰۸ میلیارد ریال است.

وی عنوان کرد: این پروژه‌ها شامل آبرسانی روستایی، مسکن محرومین، بهره‌وری آب کشاورزی شامل قنات، استخر، کانال انتقال آب و پروژه‌هایی مرتبط با آسفالت می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی در ادامه افزود: این پروژه آسفالت امروز به نمایندگی از ۳۸ پروژه عمرانی افتتاح شد.

هنری گفت: در حوزه پروژه‌های مرتبط با آسفالت که ما در زمینه راه روستایی، جاده‌های بین مزارع، محوطه گلزار شهدا، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کار اجرایی را انجام می‌دهیم، طی هفته دفاع مقدس ۶ پروژه افتتاح خواهد شد.

هنری بیان کرد: از ابتدای سال با تامین بیش ازهزار و ۸۰۰ تن قیر توانستیم اینگونه پروژه‌ها را آغاز کنیم که برخی در حال انجام و مابقی به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سهمیه قیر سال ۱۴۰۲، امیدواریم هزار و ۷۰۰ تن قیر دیگر در ادامه کار در قالب پروژه‌های مصوب تامین و کار عملیاتی انجام خواهد شد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از