حالت تاریک
ضرورت مداومت بر امر به‌معروف در جامعه
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد:

ضرورت مداومت بر امر به‌معروف در جامعه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر ضرورت مداومت بر امر به‌معروف و نهی ازمنکر در جامعه تأکید کرد و گفت: امروز افکار عمومی دنیا به سمت عدالت می‌رود و گذر زمان به نفع اسلام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی عصر امروز دوشنبه در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر مساجد که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت: دین برای انسان در همه زمان‌ها یک ضرورت است  اما بیشتر از هر زمانی، اکنون نیاز به دین احساس می‌شود.

وی افزود: امروز بی‌دینی خودش را به عنوان یک آفت بزرگ برای بشر نشان می‌دهد و ملاحظه می‌کنید که بی‌دین‌ها دنیا را برای همه حتی بی‌دین‌ها نیز ناامن کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: دین سرمایه بزرگ انسان و هدیه خداوند است که هم برای دنیا و هم برای آخرت نقش موثر و مفیدی دارد.

عبادی با تأکید بر اینکه راه حفظ دین رعایت حدود و مرزهای دین است، تصریح کرد: بنابراین امروز از هر زمانی بیشتر این حقیقت خود را نشان می‌دهد که جامعه بشری فقط با دین می‌تواند  اداره صحیح دنیا را به دست بگیرد.

وی بیان کرد: امروز بی‌دینی در صحنه میدانی آنقدر رسوا است که خودشان هم از بی‌دینی‌شان متنفر شدند و در مکتب کثیف لیبرال دموکراسی غربی، مردم خودشان هم از آنان متنفر هستند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دنیای آینده، دنیای دین خواهد بود، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به عنوان آگاهی جهانی پیش آمده بسیار کارساز است یعنی افکار بسیج، حلقه‌های صالحین، علما و صالحان در دنیا مشتری دارد و دنبال شما هستند اما البته ایادی و القائات و تبلیغات بیگانه گاهی طوری است که حتی ممکن است محیط شما را ناامن کند ولی در عین حال هرگز نگران نباشید چون موج انقلاب دنیا را درنوردیده است.

وی متذکر شد: آنهایی که امروز در هر جایی یا از جمله در داخل کشور به فساد می‌گرایند آینده رسوای خودشان را تصویر می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه افکار عمومی دنیا امروز به سمت عدالت می‌رود، گفت: مردم از ظلم لیبرال دموکراسی غرب و بی‌دینی همه خسته شده‌اند و به فرمایش رهبر معظم انقلاب به قله‌ها نزدیک می‌شویم و گذر زمان به نفع اسلام است و نباید از فتنه‌های آخرالزمان ترسید چون چه تلخ باشد یا شیرین نتایج آن به اهداف شما نزدیک می‌شود.

عبادی در پایان عنوان کرد: بر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر مداومت کنید چه در فرد تاثیر بگذار یا نگذارد چون شما وظیفه الهی و انسانی خود را انجام دادید.

انتهای خبر/10

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از