حالت تاریک
دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان جنوبی:

امنیت از‌مؤلفه‌های مورد تأکید‌ مقام‌معظم‌‌رهبری است

امنیت از‌مؤلفه‌های مورد تأکید‌ مقام‌معظم‌‌رهبری است

دبیر ستاد امنیت انتخابات خراسان جنوبی گفت: امنیت انتخابات از مؤلفه های مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاروستان»،محمد شریف گلچین امروز شنبه در برنامه صبحانه سیمای خاوران با اشاره به اینکه کشور مهیای برگزاری انتخابات زود هنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری است، خاطرنشان کرد: فرآیند انتخابات بر چهار محور مورد تأکید مقام معظم رهبری سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در حال انجام است.
 وی با بیان اینکه ستاد امنیت انتخابات به موازات ستاد انتخابات استان تشکیل شد، به تشریح تکالیف و وظایف این ستاد پرداخت.
 دبیر ستاد امنیت انتخابات با ذکر این نکته که 772 شعبه اخذ رأی برای انتخابات هشتم تیرماه در استان پیش بینی شده، تصریح کرد: حفاظت از 772 شعبه اخذ رأی خراسان جنوبی را دو هزار و 200 نفر نیرو با محوریت فراجا به عهده دارند و به همین تعداد هم افرادی به عنوان پشتیبان پیش بینی شده اند.
 گلچین با تأکید بر اینکه همه انتخابات های بعد پیروزی انقلاب برای ما امنیت ساز بوده، اظها داشت: هر وقت مردم در صحنه های مختلف حضور یافته اند، حضور آنها برای کشور امنیت ساز بوده است.
 وی متذکر شد: در بحثامنیت انتخابات، شاید نگاه ما بیشتر مربوط به برقراری امنیت در روز انتخابات باشد اما واقعیت این است که از ماه ها قبل برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد تا در حوزه های مختلف قبل، حین و بعد از انتخابات مشکلی پیش نیاید.
 به گفته وی؛ بخشی از انجام این کار، مربوط به امنیت خطوط ارتباطی و پایداری انرژی است تا در روند برگزاری انتخابات، مشکلی ایجاد نشود.
 دبیر ستاد امنیت انتخابات با بیان اینکه عرصه فضای مجازی هم به خوبی رصد می شود تا بستر مناسب روانی برای مردم جهت شرکت در انتخابات فراهم شود، یادآور شد: زمانی می توانیم امنیت مطلوبی داشته باشیم که همه در کنار هم باشیم زیرا امنیت نتیجه مشارکت همه افراد جامعه است.
 گلچین با تأکید بر اینکه امنیت انقلاب و نظام، مردم پایه است و در دستور کار همه ارکان اجرایی کشور قرار دارد، خاطرنشان کرد: مردم در برقراری امنیت در کشور نقش کلیدی و اساسی دارند و به خصوص در انتخابات این نقش از اهمیت بیشتری برخوردار است چون مردم برای تعیین سرنوشت خود و مدیریت اجرایی کشور به مدت چهار سال، در انتخابات شرکت می کنند .
 وی اظهارامیدواری کرد : همانطوری که در انتخابات سال های گذشته خراسان جنوبی رتبه برتر مشارکت مردم در انتخابات را کسب کرده، با حضور گسترده مردم، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم رتبه برتر را از آن خود کنیم.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از