حالت تاریک
معاون استاندار خراسان جنوبی:

امنیت در کویر خراسان‌جنوبی نیازمند مشارکت همگانی است

امنیت در کویر خراسان‌جنوبی نیازمند مشارکت همگانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: امنیت کویر و توسعه پایدار مناطق کویری در سایه همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها میسر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ سید محمدرضا طالبی روز دوشنبه در جلسه کمیسیون امنیت کویر و توسعه پایدار مناطق کویری استان، گفت: برقراری امنیت در کویر استان با توجه به جغرافیای وسیع، اقلیم و توپوگرافی منطقه بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: برقراری امنیت در کویر گسترده خراسان جنوبی،  نیازمند مشارکت همگانی و هم‌افزایی همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و حوزه‌های امنیتی است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نقش امنیت در توسعه اقتصادی استان، افزود: خراسان جنوبی به لحاظ امنیت سرمایه‌گذاری از استان‌های پیشرو و برتر کشور است.

طالبی با تأکید بر اینکه ایجاد امنیت پایدار در کویر از طریق استقرار زیرساخت‌های لازم میسر می‌شود، گفت: باید از فرصت‌های اقتصادی کویر در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان و نیز مهار و کنترل تهدیدها و آسیب‌های آن استفاده کرد.

وی بر ارتباط تنگاتنگ رونق اقتصادی کویر و تأمین امنیت تأکید کرد و افزود: با توجه به حساسیت‌های مترتب بر این موضوع، دستگاه‌های متولی می‌بایست تدابیری اتخاذ نمایند که گردشگران بدون اطلاع و هماهنگی وارد مناطق کویری نشوند.

 

انتخای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از