حالت تاریک

قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات

قدردانی از حضور باشکوه مردم خراسان‌جنوبی در انتخابات

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان جنوبی گفت: قدردان حضور باشکوه و تاریخی مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، علیرضا عباس‌زاده روز جمعه در ارتباط زنده تلویزیونی با ستاد انتخابات استان با بیان اینکه اهمیت اصل مشارکت مردم و تضمین انتخابات سالم برای مردم اظهار کرد: از ابتدای شروع انتخابات امروز بازرسان و ناظران در ۷۶۶ شعبه اخذ رای استان حاضر بودند و انتخابات در صحت کامل و با حضور گسترده مردم در حال اجرا است.


وی با بیان اینکه اصل مشارکت در انتخابات توسط مردم رقم می‌خورد، افزود: مسئولان و مجریان انتخابات هم باید به مردم تضمین بدهند انتخابات بر اساس قانون و ضوابط به درستی و با دقت و بدون نقص اجرا می‌شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: نزدیک به هزار نفر از هم استانی‌ها مسئولیت بازرسی را بر عهده دارند تا روند اجرای انتخابات مطابق قانون با دقت و در موعد مقرر انجام شود و حافظ رای مردم باشیم.

عباس‌زاده به مردم این قول و تضمین را داد که تا آخرین لحظه برگزاری انتخابات و شمارش نهایی نتایج مطابق با آنچه وظیفه قانونی ناظران و بازرسان است عمل خواهد شد تا انتخابات به بهترین وجه برگزار شود.

وی از انتخابات به عنوان وظیفه و تکلیف سرنوشت‌ساز یاد کرد و افزود: با حضور در انتخابات باید امانت را به اهل آن بسپاریم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به مردم سالاری دینی و مردم پایه بودن نظام اسلامی ادامه داد: امروز شاهد یکی از صحنه‌های جدی و اساسی مردم یعنی عمل به این تکلیف و وظیفه الهی و حق قانونی و الهی خودشان هستیم.

عباس‌زاده بیان کرد: مردم با حضور خود در انتخابات این امانت را به اهل آن واگذار می‌کنند و این به معنای مصداق جدی مردم‌سالاری دینی در حکومت اسلامی است لذا باید از این حق خود به درستی استفاده کنیم.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با حضور پرصلابت مردم بزرگترین معروف عصر ما که حاکمیت نظام اسلامی است به بهترین وجه و با انتخاب بهترین‌ها توسط مردم رقم بخورد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات خراسان جنوبی افزود: یکی از مصادیق شکر عملی نعمت برف و باران در روزهای اخیر این است که قدردان باشیم و امیدواریم مردم با حضور پای صندوق رای این شکر را به جا آورند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از