حالت تاریک
فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه عنوان‌کرد:

انتخابات تعبیر عملی مردم‌سالاری دینی

انتخابات تعبیر عملی مردم‌سالاری دینی

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه گفت: برگزاری ۴۰ انتخابات در عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، مصداق بارز مردم سالاری و تعبیر عملی مردم‌سالاری دینی است.

محسن کاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه به عنوان نماد مردم سالاری دینی و اهمیت آن، اظهارکرد: در رژیم طاغوت در این کشور چیزی به نام مردم‌سالاری دینی وجود نداشت و اگر هم رهبری داهیانه امام خمینی (رحمه الله علیه) و حضور جانانه مردم و ایثارگری خانواده شهدا نبود، امروز خبری از رای مردم نبود.

وی افزود: برگزاری ۴۰ انتخابات در عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی، مصداق بارز مردم سالاری و تعبیر عملی مردم‌سالاری دینی است.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه با بیان اینکه مهمترین ویژگی انتخابات کشور ما مردمی بودن آن است، گفت: این نعمت الهی است که امام خمینی رحمه الله و رهبر معظم انقلاب از شیوه مراجعه به رای مردم صیانت کردند که باید این موضوع را برای مردم تبیین کنیم.

وی ضمن اشاره به سلامت برگزاری انتخابات و مردمی بودن آن، عنوان کرد: این انقلاب بر پایه مراجعه به رای مردم بر پا شده و در ۴۵ سال گذشته هیچ دولت و مجلسی بدون مراجعه به رای مردم تشکیل نشده است و اکنون نیز مردم باید با حضور پرشور و حداکثری خود، از این حق خود نهایت استفاده را ببرند و در سرنوشت‌شان تأثیرگذار باشند.

او با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای مایوس کردن مردم و عدم حضور در انتخابات، گفت: استکبار جهانی به زعم خود برای تضعیف و مخدوش کردن انتخابات تمرکز کرده است اما ان شاءالله این خواب آشفته با بصیرت مردم مانند همیشه نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه با تأکید بر تحقق جهاد تبیین، ادامه داد: برای تحقق این مهم، گروه‌های مرجع و رهبران فکری و رسانه‌ها و فضای مجازی نقش به سزایی دارند تا با جهاد تبیین بستر افزایش مشارکت مردم را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از