حالت تاریک
انتخابات جمهوری اسلامی در جهان نمونه است
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

انتخابات جمهوری اسلامی در جهان نمونه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برگزاری انتخابات با این کیفیت و سلامت در جهان فقط در جمهوری اسلامی ایران است و لاغیر.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل انتخابات شورای نگهبان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در هر شرایطی که بوده اما انتخابات در ایران به‌موقع برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در اهمیت انتخابات هم پیدا است که مقبولیت نظام می‌باشد، افزود: مردم در این فرصت آزادانه برابر آنچه می‌خواهند رای می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات با این کیفیت و سلامت در جهان فقط در جمهوری اسلامی ایران است و لاغیر، بیان کرد: مردم عزیز این استان هم از نظر حضور به‌موقع و کمیت و درصد شرکت‌کنندگان  در انتخابات‌ها حماسه آفریدند.

عبادی با تأکید بر اینکه رای مردم سرنوشت آینده کشور را تعیین می‌کند، افزود: در شرایط آخرالزمانی همه باید بکوشیم در جنگ‌های ترکیبی و القائات دشمن، جهاد تبیین و ایجاد بصیرت در جامعه داشته باشیم.

امام جمعه بیرجند متذکر شد: در هر انتخاباتی قبل  و بیش از اینکه مسئولانی سر کار بیایند و تصمیم بگیرند، بازتاب آن در جامعه خودش را نشان می‌دهد.

فعالیت شبکه ۴ هزار نفری نظارت شورای نگهبان در خراسان جنوبی 

مسئول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در تیرماه سال آینده در استان برگزار خواهد شد.

یعقوبی افزود: شبکه نظارت شورای نگهبان در خراسان جنوبی حدود ۴ هزار نفر است که فعال و پای کار نظارت انتخابات در شهرستان‌های مختلف هستند.

وی در پایان عنوان کرد: در هر دوره از انتخابات‌ها حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از طرف شورای نگهبان در رده‌های مختلف ناظر، سرناظر، مسئول، هیات نظارت و عوامل دیگری امر نظارت بر انتخابات استان به سرانجام رساندند.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از