حالت تاریک
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور طبس:

انتخابات مظهر حضور مردم درعرصه اجتماع و سیاست

انتخابات مظهر حضور مردم درعرصه اجتماع و سیاست

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور طبس گفت: انتخابات دمیدن روح و نشاط تازه بر پیکره‌ی نظام، مقدمه‌ای برای تحول و رفع مشکلات، عامل اتحاد، قدرت و وحدت ملی و بارزترین مظهر حضور مردم در عرصه اجتماع و سیاست است.

مصطفی حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به اهمیت برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، اظهارکرد: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات می‌تواند تضمین‌کننده اقتدار و امنیت جامعه باشد.

وی افزود: در واقع مشارکت بالا در انتخابات، نشان دهنده هویت بالای مردم و اعتماد بالا به حاکمیت و نظام است.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور طبس بیان کرد: ظهور و بروز فرایند اصلی مردم سالاری دینی در انتخابات و میزان مشارکت مردم است که مشارکت حداکثری نشان می‌دهد نظام همچنان از پشتوانه مردمی برخوردار است و این باعث افزایش کارآمدی نظام می‌شود.

وی ادامه داد: انتخابات دمیدن روح و نشاط تازه بر پیکره‌ی نظام، مقدمه‌ای برای تحول و رفع مشکلات، عامل اتحاد، قدرت و وحدت ملی و بارزترین مظهر حضور مردم در عرصه اجتماع و سیاست است.

حیدری تصریح کرد: حضور جریانات مختلف سیاسی در عرصه انتخابات، سلایق مختلف، خلاقیت و نوآوری، رقابت‌پذیری سالم را در عرصه قانونگذاری و نظارت تقویت و رشد خواهد داد.

وی گفت: حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات نشانه آشکار مردم سالاری دینی است و میزان دلبستگی مردم به این نظام را نشان می‌دهد، حتی به قول مقام معظم رهبری انتخابات می‌تواند مسأله تمدنی باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور طبس با تأکید بر لزوم تبلیغات سالم و بدور از دروغ و فریب کاندیدا‌ها، بیان کرد: اگر افراد سالم و بدون وامدار بودن به جریانات قدرت و گروه‌ها وارد مجلس شوند، اعتمادسازی مردم رشد و تقویت می‌شود.

حیدری با اشاره به تلاش دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات، اظهارکرد: دشمن از طریق نفوذ و مایوس کردن مردم برای عدم مشارکت در انتخابات به دنبال اهدافی از جمله بی‌ثبات‌سازی کشور، تفرقه بین مردم و مسئولین، ایجاد دو قطبی‌سازی کاذب در کشور، القای ناکارآمدی ساختار‌های سیاسی- اقتصادی و فرهنگی کشور و... است.

وی افزود: نقشه دشمن از اول انقلاب تهدید، تحریم و تحریف بوده است که راهکار‌های اصلی برای مقابله با جریان تحریف، تبیین موفقیت‌ها و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی است.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از