حالت تاریک
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی:

انتقام خون مردم مظلوم فلسطین گرفته خواهد شد

انتقام خون مردم مظلوم فلسطین گرفته خواهد شد

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: انتقام خون مردم مظلوم فلسطین به‌ویژه کودکان فلسطینی که به ناحق به خاک و خون کشیده می‌شوند گرفته خواهد شد.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: قطعا همان‌طور که رهبر انقلاب در سخنان‌هایشان فرمودند «این جنایاتی که امروز اسرائیل دارد مرتکب می‌شود به‌دنبال ایجاد پوششی بر پیروزی بزرگ رزمندگان فلسطینی است».

 

انتقام خون مردم مظلوم فلسطین گرفته خواهد شد

وی افزود: قطعا حق پیروز است و انتقام خون مردم مظلوم فلسطین خصوصا کودکان فلسطینی که به ناحق به خاک و خون کشیده می‌شوند گرفته خواهد شد.

 

«طوفان‌الاقصی» قدرت پوشالی اسرائیل را بهم ریخت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: اسرائیل یک تصویر پوشالی از خود در دنیا درست کرده بود که هیچ‌کس توان مقابله با این رژیم را ندارد و با عملیات «طوفان‌الاقصی» که رزمندگان فلسطینی انجام دادند قدرت پوشالی اسرائیل بهم ریخت و ثابت کرد که آنچه اسرائیل خود را در دنیا معرفی کرده این‌چنین نیست.

 

وی اسرائیل را مانند تار عنکبوتی دانست که سست و بی‌پایه است و افزود: ان‌شاءالله رزمندگان فلسطینی انتقاک خون شهدای اخیر را خواهند گرفت وفلسطین را فتح خواهند کرد.

انتهای خبر/ 5

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از