حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:

انتقام شهدای کرمان راخواهیم گرفت/ اسرائیل نابود می‌شود

انتقام شهدای کرمان راخواهیم گرفت/ اسرائیل نابود می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام گفت: ما انتقام شهدای کرمان را خواهیم گرفت و این با محو کامل اسرائیل از دنیای اسلام، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه خواهد بود.

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ضمن اشاره به این آیه مبنی بر این‌ «و السلام علی عباده الذین الصطفی؛ و سلام بر آن بندگانش، كه آنها را برگزيد»، گفت: حادثه غم‌انگیز تروریستی در گلزار شهدای کرمان درروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محزون و قلب‌مان را جریحه کرد.

وی ضمن عرض تبریک و تسلیت محضر بازماندگان و آرزوی سلامتی بهبودی کامل برای جانبازان و مجروحان حادثه تروریستی، گفت: این اقدام ددمنشانه عوامل پیاده نظام آمریکا و اسرائیل در منطقه را محکوم می‌کنم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خاطرنشان‌کرد: شهادت آرزوی دیرینه همه ماها است اما خداوند قطعاً گلچین کرده و در چنین روزی در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت و روز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها قطعاً و یقیناً و به تعبیر قرآن (ویتخذ منکم الشهدا) این‌ افراد شهادت در پرونده اعمال‌شان ثبت شده بود.

ما از آمریکا و اسرائیل غیر از جنایت را باور نداریم

حجت‌الاسلام کمالی تصریح‌کرد: چنین حرکت‌هایی در منطقه و کشور ما تازگی ندارد؛ ما از آمریکای جنایتکار و اسرائیل کودک‌کش، غیر از این را باور نداریم چون خودشان می‌دانند با رشد فزاینده تمدن اسلامی و ام‌القرای جهان اسلام یعنی انقلاب اسلامی اضمحلال و نابودی آنها قطعی است.

عوامل حادثه تروریستی کرمان به سزای اعمال‌شان خواهند رسید

وی ضمن تاکید بر این‌که سنت «لا یتغیر الهی» بر این است که حق بر باطل پیروز است، گفت: این اطمینان را به مردم، خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز این حادثه تروریستی داده و عرض می‌کنیم که مانند سایر عوامل و ایادی استکبار امثال گروهک منافقین اشرار مسلح در جنوب شرق، امثال جند‌الشیطان و عبدالمالک ریگی، دستگاه‌های اطلاعاتی ما از جایی که فکرش را هم نمی‌کردند دستگیر کرده و به سزای اعمالش رساندند؛ یا پژاک و پاک در کردستان، دستگیری روح الله زم از بین لایه‌های امنیتی، عاملان حادثه شیراز و غیره را به سزای اعمالشان رساندند؛ افراد جنایتکار حادثه کرمان نیز بدانند که مرتبطین با این حادثه بزرگ هم به سزای اعمالشان خواهند رسید.

ما انتقام شهدای کرمان را خواهیم گرفت/ اسرائیل از دنیای اسلام محو خواهد شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام، ترورهایی نظیر ترور مردم بی‌گناه در کرمان را نشان از استیصال این افراد دانست و گفت: ما انتقام شهدا را خواهیم گرفت و به تعبیر امام خامنه‌ای که فرمودند «پاسخ ما سخت خواهد بود»؛ با کشتن چهارتا سرباز وژنرال آمریکایی واسرائیلی  نمی‌بینیم بلکه انتقام این خون‌های مطهر؛ محو کامل اسرائیل از دنیای اسلام، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه، سپردن سرنوشت مردم فلسطین به دست خودشان وآزادی قدس شریف خواهد بود.

شهادت شاگردان مکتب شهید سلیمانی کابوسی برای دشمنان خواهد شد

وی تصریح‌کرد: امام خامنه‌ای فرمودند «حاج قاسم یک راه و یک مکتب است» لذا شهادت حاج قاسم هم برای آنها دردسر خواهد بود و این شهادت کابوسی شده برای دشمنان نظام و نه تنها حاج قاسم بلکه شاگردان این مکتب نیز که جمعی از آن‌ها در چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم به شهادت رسیدند نیز برای آنها مایه ترس خواهد بود.

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از