حالت تاریک

اهدای ۱۰ سری‌جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در قهستان

اهدای ۱۰ سری‌جهیزیه بین نوعروسان نیازمند در قهستان

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) قهستان گفت: همزمان با هفته بسیج و در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان و در راستای سیاست‌های کلی جمعیت، ۱۰ سری جهیزیه در بین زوج‌های جوان تحت این نهاد توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محمد معمار گفت: این اقلام باهم افزایی کمیته‌ امداد و بسیج سازندگی تأمین‌ شده است.

رئیس کمیته امداد قهستان ادامه داد: امروز کمیته امداد، پرچم‌دار خدمت‌رسانی در تمامی عرصه‌ها در دورترین نقاط روستایی تا شهری، با تکیه بر نیروی انسانی کارآزموده است و امداد مرزی برای خدمت‌رسانی ندارد و توانمندسازی؛ راهبرد اصلی فعالیت‌های کمیته امداد است.

به گفته معمار از ابتدای امسال ۱۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد قهستان به ارزش حدود ۶ میلیارد ریال اهدا شده تا نوعروسان تحت حمایت بتوانند راهی خانه بخت شوند.

وی ادامه داد:این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی: یخچال، اجاق گاز ۵ شعله، جارو برقی، لباسشویی و تلویزیون بوده تا بخشی از لوازم ضروری زندگی آنان برطرف شود.

وی تاکید کرد: جریان‌سازی ازدواج آسان از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد هست تا نوعروسان جوان تحت حمایت با سادگی و به دور از تجملات وارد خانه بخت شوند که این امر بر تداوم زندگی آنها افزوده است.

این مسئول ادامه داد: این نهاد در کنار اهدای جهیزیه با آموزشهای مشاوره ازدواج، مهارتهای لازم زندگی سعی کرده تا در توسعه و ترویج ازدواج آسان نیز گام‌های موثری را بردارد که این امر به تقویت نظام خانواده منجر شده است.

وی افزود: در سال گذشته ۶۹ سری جهیزیه به ارزش حدود ۱۷ میلیارد ریال به نوعروسان قهستان اهدا شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از