حالت تاریک
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی خبر داد:

۴۷‌بقعه‌متبرکه میزبان اجرای طرح آرامش‌بهاری و ضیافت الهی

۴۷‌بقعه‌متبرکه میزبان اجرای طرح آرامش‌بهاری و ضیافت الهی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ۴۷ بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان»، حجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور امروز در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان به صورت منسجم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴۷ بقعه متبرکه در خراسان جنوبی  میزبان اجرای طرح ضیافت الهی و آرامش بهاری خواهند بود، افزود: این طرح ها با حضور ۴۷ مبلغ بومی و غیربومی از ۲۲ اسفند ماه آغاز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی از ترتیل‌خوانی در ۲۷ بقعه متبرکه استان خبر داد و گفت: محافل قرآنی در ۱۲ بقعه متبرکه استان طی ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 بخشی‌پور به برگزاری کرسی‌های تلاوت و تفسیر قرآن کریم در شش بقعه متبرکه استان بیان کرد: طی ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه متبرکه بحث افطاری ساده را اجرایی خواهیم کرد.

به گفته وی؛ طرح قرار دوازدهم در کل شهرستان ها به منظور توزیع بسته‌های غذایی اجرا خواهد شد و تاکنون هزار و ۲۴۰ بسته غذایی و ۳۹ کمک هزینه جهیزیه در راستای اجرای این طرح در استان توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: ۱۶۷ بسته تحصیلی به ارزش ۸۹ میلیون تومان از محل نیات موقوفات مرتبط خریداری و در استان توزیع شده است.

بخشی‌پور گفت: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری ۷۱۶ مهمان‌سرا و زائرسرا آماده اسکان مسافران نوروزی در بقاع متبرکه استان هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی به ثبت وقف های جدید در استان اشاره کرد و گفت:  از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ موقوفه جدید به ارزش ۲۳ میلیارد تومان در استان ثبت شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۸ سند اجاره برای موقوفات در استان تنظیم شده است و برای ۵ هزار و ۹۱ مورد تجدید قرارداد داشتیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از