حالت تاریک
فرماندار زیرکوه:

براندازی نظام؛ هدف دشمن در جنگ ترکیبی

براندازی نظام؛ هدف دشمن در جنگ ترکیبی

فرماندار زیرکوه گفت: هدف دشمن از جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی علیه ملت ایران، غلبه بر نظام بدون شلیک حتی یک گلوله بود.

محمدرضا غیرتی فرماندار زیرکوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: هدف دشمن از جنگ ترکیبی آمریکایی- صهیونیستی علیه ملت ایران، غلبه بر نظام بدون شلیک حتی یک گلوله بود.

وی افزود: پیاده نظام این جنگ ترکیبی هم ذهن‌های مسخ شده‌ای بود که قوه تحلیل آنان زیر بمباران دروغ دشمن نابود شده بود و فضای مجازی هم میدان این نبرد بود.

فرماندار زیرکوه بیان کرد: همچنین"فوت مهسا امینی" هم اسم رمز تهاجم چند وجهی علیه ایران شد و دشمن به دنبال یک فرصت بود تا از این واقعه به عنوان یک پروژه برای براندازی نظام استفاده کند.

وی در تشریح عوامل خنثی شدن این جنگ نیزاظهار کرد: در ابتدا رهبری داهیانه مقام معظم رهبری باعث آگاهی بخشی ملت ایران و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شد. همچنین حضور میدانی رئیس جمهور و و مسئولان دستگاه های اجرایی برای حل بحران‌ها از قبیل کم آبی، قحطی برق و ... باعث افزایش امید در مردم شد.

غیرتی ادامه داد: البته عدم همراهی مردم با فتنه‌گران و حضور چشمگیر آنها در صحنه‌های اجتماعی حمایت از نظام و محکوم کردن اقدامات فتنه‌گران نیز یکی از مهم ترین دلایل خنثی شدن این اغتشاشات و شکست جنگ ترکیبی دشمن بود.

وی در خصوص لزوم بازخوانی دروغ‌ها و روایات بی‌اعتبار دشمن، اظهار کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را به عنوان یک فریضه قطعی و فوری معرفی کردند، برای اینکه ابتکار عمل را به دست بگیریم و با اطلاع رسانی مستمر از کارهای انجام شده، افشای ماهیت اهداف پلید دشمنان، اغنای افکار عمومی و ایجاد اعتماد در مردم، باید جهاد تبیین در سرلوحه کار قرار بگیرد.

فرماندار زیرکوه در خصوص نقش فضای مجازی در جنگ ترکیبی دشمن نیز گفت: تنها بستری که به صورت گسترده در اختیار اقشار مختلف مردم قرار دارد، همین فضای مجازی است که دشمن برای رسیدن به اهداف شیطانی خود از این قابلیت و فضای رها شده نهایت سوء استفاده را کرد و با شایعه پراکنی‌های دروغین و وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، اذهان ضعیف و منحرف را در اختیار گرفت و با مدیریت آنان توسط خودفروختگان داخلی، نقشه براندازی نظام را ترسیم کرد. اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و بصیرت مردم، با اشتباه محاسباتی مواجه و نقشه هایش نقش بر آب شد.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از