حالت تاریک
در خراسان جنوبی؛

برترین‌های جشنواره شعر «دفاع مقدس ومقاومت» معرفی شدند

برترین‌های جشنواره شعر «دفاع مقدس ومقاومت» معرفی شدند

برگزیدگان چهاردهمین جشنواره شعر «دفاع مقدس و مقاومت» و همچنین دهمین جشنواره شعر افق‌های روشن با حضور مسئولان در بیرجند معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی شعر «دفاع مقدس ومقاومت» و دهمین جشنواره شعر «افق‌های روشن» با حضور جمعی از مسئولان و شاعران خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

در جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، ۶۲ نفر از شاعران استان ۱۵۳ اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از بررسی و داوری هفت نفر شایسته تقدیر و چهار نفر برگزیده شدند.

لازم به ذکر است در بخش شعر دفاع مقدس و مقاومت عبدالرضا صمدی، امیر نظامدوست از بیرجند، حمیدرضا نظری و مهشید ملکی‌زاده از طبس به عنوان برگزیدگان چهاردهمین جشنواره شعر دفاع مقدس معرفی و تجلیل شدند.

در چهاردهمین جشنواره شعر دفاع مقدس و مقاومت ام‌البنین جمالی و مهران طالبی از بیرجند، امیرعلی گازارپور و فهیمه بهشتی از زیرکوه، صفیه قومنجانی از فردوس و فاطمه ملکی از نهبندان شایسته تقدیر شده و مطهره روشندل هم در بخش دانش‌آموزی شایسته تقدیر شد.

در ادامه از برگزیدگان دهمین جشنواره شعر افق روشن هم تقدیر به عمل آمد که در این بخش، سیده اقدس حسینی مقام اول، ام‌البنین جمالی مقام دوم، سیدعلی محسن‌زاده و فرشته گلسرخی به طور مشترک مقام سوم را کسب نموده و سید عنایت الله قریشی هم حائز مقام شایسته تقدیر شد. از علیرضا کوچی نیز در بخش سرود جشنواره شعر افق روشن تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است آثار برگزیده به کنگره ملی شهر دفاع مقدس کشور ارسال شده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از