حالت تاریک
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برترین‌های لیگ دوچرخه‌سواری کورسی خراسان‌جنوبی

برترین‌های لیگ دوچرخه‌سواری کورسی خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از برترین‌های لیگ دوچرخه‌سواری، طلای تیراندازی با کمان شرق کشور،‌قضاوت در انتخابی ملی ووشو و فوتسالیست‌های طبسی در صدر جدول لیگ دو کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «خاورستان»، به مناسبت دهه کرامت به میزبانی شهرستان بیرجند در دو ماده استقامت جاده و تایم تریل انفرادی و در سه رده سنی(نوجوانان_جوانان_بزرگسالان) با حضور ۶ تیم از شهرستان‌های بیرجند، نهبندان،بشرویه،طبس و فردوس که به مسافت ۵۰ کیلومتر استقامت جاده بزرگسالان و برای نوجوانان و جوانان ۳۰ کیلومتر برگزار شد.

در رده بزرگسالان استقامت جاده حسن برگی از تیم هیئت بشرویه اول،مهدی میری از تیم هیئت نهبندان دوم و ولی دانشمند از تیم هیئت بیرجند سوم شدند.

در رده جوانان استقامت جاده 

به ترتیب افشین افسرده از تیم هیئت بیرجند، علیرضا دستگردی از تیم هیئت بیرجند و نوید اکبر زاده از تیم هیئت نهبندان اول تا سوم شدند.

در رده نوجوانان استقامت جاده‌ امیر علی بهرامی از تیم بیرجند،‌ حسام حیدری از تیم بیرجند و‌ صالح گنج بخش از تیم بشرویه مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در تایم تریل بزرگسالان حسن برگی از تیم هیئت بشرویه ، ولی دانشمند از تیم هیئت بیرجند و سید جواد طباطبایی از تیم هیئت بیرجند در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در تایم تریل جوانان افشین افسرده از تیم هیئت بیرجند، علیرضا دستگردی از تیم هیئت بیرجند و نوید اکبر زاده از تیم هیات نهبندان و در تایم تریل نوجوانان امیر علی بهرامی از تیم هیئت بیرجند، حسام حیدری از تیم هیئت بیرجند و صالح گنج بخش از تیم هیئت بشرویه در جایگاه اول تاسوم ایستادند.‌ در بخش تیمی

هیئت‌ بیرجند Aبا کسب ۵۲۰ امتیاز تیم اول ، هیئت‌ بشرویه با کسب ۲۶۰ امتیاز تیم دوم و هیات بیرجند B با کسب ۱۷۰ امتیاز تیم سوم را از آن خود کردند و هیئت‌های نهبندان، طبس و فردوس در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

طلای تیراندازی با کمان رقابت‌های شرق کشور

در مسابقه جایزه بزرگ تیر و کمان شرق کشور با حضور ۵ استان به میزبانی مشهد کوثر پارسا از باشگاه انشان شهرستان بیرجند مقام اول را کسب کرد.

قضاوت در انتخابی تیم ملی ووشو 

 استاد مریم سرزهی داور ملی ووشو خراسان جنوبی، با دعوت فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران قضاوت‌ در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در رده سنی بزرگسالان جهت اعزام به بازی های آسیایی ماکائو را بر عهده دارد. 

 این مسابقات از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در تهران مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

فوتسالیست‌های طبسی در صدر جدول لیگ دو کشور

تیم فوتسال شرکت کک طبس در پنجمین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته دو کشور در خانه حریف ۵ بر ۲ مغلوب مهر دزفول شد و همچنان با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه چهار مسابقات قرار دارد.

شرکت کک طبس در آخرين بازی خود جمعه آینده در خانه میزبان تیم بهشتی سازه گنبد خواهد بود که در صورت پیروزی می‌تواند به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از