حالت تاریک
برنز جهانی دارتر خراسان‌جنوبی
بسته خبر ورزشی خاورستان؛

برنز جهانی دارتر خراسان‌جنوبی

در بسته خبر ورزشی خاورستان خبرهای متنوعی از مقام سوم مشترک دارتر استان در مسابقات رنکینگ آزاد جهانی و قهرمانی مرکز ۰۴ بیرجند در المپیاد شرق کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خاورستان در دومین دوره مسابقات دارت رنکینگ آزاد جهانی جام صفوی که به میزبانی استان اردبیل برگزار شد ابوالفضل علیزاده تنها نماینده استان خراسان‌جنوبی به رقابت با ۱۲۰ ورزشکار حرفه‌ای پرداخت و تنها در نیمه نهایی در مقابل علیرضا ایزدی از استان تهران تهران با نتیجه ۵ بر دو شکست خورد و به مقام سوم مشترک مسابقات دارت رنکینگ آزاد جهانی رسید.

 در این رقابت‌ها علیرضا ایزدی از تهران، ابوالفضل زارع از کرمان اول و دوم و رضا سلیمی از اردبیل و ابوالفضل علیزاده از خراسان‌جنوبی به صورت مشترک سوم شدند.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات ایوب کامبیززاده ریاست انجمن دارت و محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان و استان و سایر مسولان ارشد استان حضور داشتند.

 در بخش بانوان نیز، حانیه اباذری، سمیرا سلیم و سحر کاهنی  از استان خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

قهرمانی مرکز ۰۴ بیرجند در المپیاد شرق کشور

مرکز آموزش۰۴ بیرجند قهرمان مسابقات اولین دوره المپیاد سربازی شرق کشور شد

اولین دوره المپیاد ورزشی سربازی در چهار رشته ورزشی فوتسال، تیراندازی، آمادگی جسمانی و دومیدانی با حضور ۹ تیم از یگان‌های تابعه به صورت منطقه‌ای به میزبانی مرکز آموزش۰۴ امام رضا بیرجند و تیپ ۱۷۷ تربت حیدریه به‌مناسبت گرامیداشت روز سرباز و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

مرکز آموزش ۰۴ بیرجند با کسب ۹۳ امتیاز قهرمان مسابقات اولین دوره المپیاد سربازی شرق کشور شد.

همچنین تیم‌های تیپ ۳۷۷ مشهد با کسب ۵۵ امتیاز و تیپ ۲۷۷ قوچان با کسب ۴۵ امتیاز مقام‌های دوم و سوم را بدست آوردند‌.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از