حالت تاریک
به همت اساتید بسیجی خراسان‌جنوبی؛

۴بسته سیاستی برای ارتقای نظام حکمرانی تهیه شد

۴بسته سیاستی برای ارتقای نظام حکمرانی تهیه شد

مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: بسته‌های سیاستی در حوزه محصولات مزیت‌دار کشاورزی، گوهرسنگ، فرآوری زرشک و جایگاه بانوان در اسناد بالادستی و راهکارهای اجرایی آن توسط اساتید بسیجی استان برای ارتقای نظام حکمرانی تهیه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خاورستان، سید جواد حسینی واشان در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور که به صورت وبیناری با حضور جمعی از اساتید بسیجی در دانشگاه بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به صورت همزمان در ۳۰۰ دانشگاه کشور در حال برگزاری است که شهرستان‌های بیرجند، فردوس، قاین و طبس نیز به صورت وبینار وصل شده و در این برنامه حضور دارند.

مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی در ادامه هدف از ایجاد جبهه‌ی علمی و فرهنگی بسیج اساتید رانقش‌آفرینی تخصصی اساتید دانست و بیان کرد: از ابتدای سال جاری بیش از  یکصد دوره آموزشی و کارگاه جهاد تبیین و روشنگری با حضور اساتید بسیجی برگزار شده است.

وی افزود: بسته‌های سیاستی در حوزه محصولات مزیت‌دار کشاورزی، گوهر سنگ، فرآوری زرشک و جایگاه بانوان در اسناد بالادستی و راهکارهای اجرایی آن توسط اساتید بسیجی خراسان جنوبی برای ارتقای نظام حکمرانی تهیه شده است و در اختیار بسیج اساتید کشور برای ارسال به وزارتخانه‌های مرتبط قرار گرفته است.

حسینی واشان یادآور شد: در سنوات گذشته هم استان خراسان جنوبی در تهیه بسته‌های سیاستی مقام‌های اول و دوم را کسب کرده است.

مسئول بسیج اساتید خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه معاونت امور بانوان بسیج اساتید در حال راه‌اندازی است، گفت: همچنین مجله علمی و پژوهشی در حوزه بانوان و خانواده به زودی منتشر می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی و نقد و نظر علمی و ترویجی در سطح دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

 حسینی واشان با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت ثبت‌نام در دومین جشنواره علمی مصطفی چمران است، عنوان کرد: در نیمه دوم آذرماه مرحله استانی جشنواره شهید علمی چمران در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 گفتنی است؛ اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیج اساتید کشور به صورت هم‌زمان با کل کشور به صورت وبیناری با حضور فرمانده کل سپاه، رئیس قوه قضاییه، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از