حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج مهندسین خراسان جنوبی:

بسیج؛ الگویی موفق برای همه آزادی‌خواهان جهان

بسیج؛ الگویی موفق برای همه آزادی‌خواهان جهان

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی گفت: روحیه از خود گذشتگی و کار جمعی بسیج برای رسیدن به هدف متعالی، الگویی موفق برای همه آزادی‌خواهان جهان در مقابل سیستم فردگرایی و خودمحوری جهان غرب است.

حسن سهرابی فرد رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی به مناسبت هفته مبارک بسیج، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بسیج به عنوان جمع کننده تخصص‌ها و سلایق مختلف در قالب یک تشکل منسجم برای حرکت به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی، می تواند به شکل ویژه در برهه‌های مختلف، نیازهای متنوع و همیشگی حرکت رو به جلوی انقلاب کمک کننده و موثر باشد.

وی افزود: قطعا این روحیه از خود گذشتگی و کار جمعی برای رسیدن به هدف متعالی، الگویی موفق برای همه آزادی‌خواهان جهان در مقابل سیستم فردگرایی و خودمحوری جهان غرب است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی بیان کرد: از آنجا که بسیج به یک تشکل و صنف خاص تعلق ندارد و در حوزه‌های مختلف قشری؛ سازماندهی جداگانه دارد می تواند و می‌بایست نقش آفرینی موثر خود را در برطرف کردن مشکلات با انجام اقدامات جهادی و خلاقانه به عمل آورد، چرا که روحیه ایثار و فداکاری و از خود گذشتگی لازمه بسیجی واقعی بودن است.

وی تصریح کرد: با جمع شدن تخصص و آرمان خواهی انقلابی، اهداف عالی انقلاب در دسترس بسیجیان خواهد بود که این خود باعث امید آفرینی در بین آحاد جامعه خواهد شد.

سهرابی فرد گفت: از آنجا که بسیج در عرصه‌های مغفول و کمتر مورد توجه، به صورت جهادی ورود می‌کند، قطعاً موجب نگاه مردم به تلاش نظام جهت حل مشکلات کمتر دیده شده برای افزایش رضایتمندی مردم می‌شود که این امر با ریل گذاری دقیق اقشار تخصصی بسیج جهت استفاده از توان قشر تخصصی برای حل مشکلات مردم امکان‌پذیر شده است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین مولفه‌های رضایتمندی عمومی، ارتقای سطح معیشت و ایجاد اشتغال برای آحاد جامعه است که این امر در سطح سازمان بسیج مهندسین صعت و معدن، با برنامه‌ریزی طرح صنعت یار و معدن یار به انجام رسیده است.

او تاکید کرد: هدف از این طرح‌ها؛ شناسایی و حل مشکلات واحدهای تولیدی است که ماحصل رفع مشکلات واحدهای تولیدی، افزایش تولید و در نتیجه کاهش تورم و افزایش درآمد خانوارهای شاغل می شود.

سهرابی فرد خاطرنشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه جدی به حل مشکل عدم استفاده از منابع خدادادی برای توسعه کشور، قطعا باید اولویت اقدامات اقشار تخصصی بسیج، به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها و منابع خدادادی برای بهره‌مندی آحاد جامعه و افزایش سطح رضایت مردم باشد.

 

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از