حالت تاریک

بسیج نجات‌بخش و مصونیت آفرین است

بسیج نجات‌بخش و مصونیت آفرین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: بسیج نجات بخش و مصونیت آفرین وموازنه ساز است.

‍ به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی و خبری "خاورستان" حجت الاسلام کمالی در همایش اقتدار بسیجیان در قاینبا اشاره به این‌که بسیج یادآور بزرگترین مردان و نهاد روزگار است گفت:جملاتی که امام در آخرین پیام‌های خود به مناسبت هفته بسیج صادر کرد نشان از نقش بی بدیل بسیج در عبور از کوران حوادث، بحران‌ها و سختی‌هایی است که اگر بر هر نظامی وارد شود کار آن نظام را تمام می کند اما نقش، بی‌بدیل بسیج را در سرما و گرمای دوران دفاع مقدس به خوبی دیدیم. 

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هفته بسیج فرصت خوبی برای بازبینی منشور بسیج و بسیجیان ومنشور سربازی در اردوگاه سیدالشهداست. 

حجت الاسلام کمالی ادامه داد: بسیج وقتی با دو عنصر نیروی انسانی و گفتمان برهم تنیده شود مصونیت ساز است. 

وی تصریح کرد:تفکر بسیج مصونیت ساز ومصونیت بخش، و موازنه ساز و نجات بخش است. 

به گفته وی تفکر بسیجی وقتی در انسان سازی و تربیت جوان‌ها حاکم شد می‌شود بسیجی سردار سلیمانی که امام جامعه فرمود شما به بشریت خدمت کردید. 

وی ادامه داد: دوبال علم و ایمان حرکت بسیج را پیش رونده و پیش برنده کرده است و با سرعت در حال شکل گیری هسته های مقاومت درسراسر عالم است. 

وی با اشاره به‌ این که تفکر بسیجی در حوزه های مختلف در هرجایی حاکم شود نجات بخش است افزود: مقاومت فلسطین در میدان مبارزه دست برتر را دارد. 

وی با بیان این که تفکر بسیجی در محور مقاومت هم دیده شد افزود: مردم فلسطین فرهنگ خود را از فرهنگ قتلگاه گرفته اند و یکصدا فریاد هیهات من الذله سر می‌دهند. 

وی افزود: جهاد تبیین بر زن و مرد واجب است و باید دستاورد‌های نظام برای مردم بیان شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از