حالت تاریک
فرماندار شهرستان بیرجند خبر داد؛

بهره برداری از‌۱۲۲ پروژه‌در‌ایام دهه مبارک فجر دربیرجند

بهره برداری از‌۱۲۲ پروژه‌در‌ایام دهه مبارک فجر دربیرجند

فرماندار شهرستان بیرجند که صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سخن می گفت با اشاره به فرا رسیدن چهل پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در این ایام ۱۲۲ پروژه افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بیرجند، علی فاضلی فرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان و تبریک ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره)، مردم را از منتظر خانه‌نشین به منتظر فعال و در میدان تبدیل کردند.

وی با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف در بیرجند ادامه داد، اعتکاف امسال حرکتی بسیار ارزشمند بود و از دست اندرکاران این رویداد کمال قدردانی را دارم.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان گفت: با مردمی سازی امور در شهرستان به دنبال توسعه و پیشرفت در تمامی شئون هستیم 

وی یادآور شد تداوم خدمت بی منتِ و نهضت خدمات رسانی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان برقرار است.

فرماندار شهرستان بیرجند با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال ۱۲۲ پروژه با ۱۸۸۸ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی ۵ پروژه نیز آغاز خواهد شد گفت: به نمایندگی از ۱۱۹ پروژه ۳۳ پروژه با حضور مهمانان کشوری و استانی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فاضلی فرد در ادامه افزود: ستاد‌های دهه فجر امسال پرصلابت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف ادارات شهرستان، بخش‌ و دهیاری‌ها باید تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته را در قالب کلیپ و عکس نوشته و ... به اطلاع مردم شریف شهرستان برسانند.

رئیس شورای اداری شهرستان بیرجند با بیان اینکه هدف ما برگزاری انتخاباتی پر شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری و در جهت تحقق چهارکلیدواژه اساسی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) یعنی مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت است، اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان بیرجند آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت بالا را دارد و می بایست کلیه ادارات نسبت به همکاری جهت تامین نیرو و ماشین آلات اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: انتخابات همبستگی اجتماعی و ضریب نفوذ مردم را بالا برده و دولت نیز تمام سعی و تلاش خود را در راه خدمت به مردم به کار گرفته است و بر این موضوع تأکید دارد که این انقلاب مردمیبوده و با مردم پیش رفته و اهداف مردم را پیگیری می‌کند.

وی با تاکید بر برگزاری جشن های دهه مبارک فجر با محوریت مردم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر اهتمام ورزند چراکه این مهم پیش مقدمه انتخابات سال جاری است بنابراین مراسم سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب باید با برنامه ریزی منسجم و هماهنگی دستگاه ها برگزار شود.

 فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه دهه مبارک فجر باید رنگ و بوی انتخابات داشته باشد گفت: مهمترین محور برنامه‌ و فعالیت‌های این دهه باید امیدآفرینی، معرفی خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی، جهاد تبیین و دعوت به مشارکت در انتخابات باشد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از