حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بیداری عمومی در جهان شکل گرفته است

بیداری عمومی در جهان شکل گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روشنگری در سطح جهان به گونه‌ای بوده که بیداری عمومی حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، ایت الله سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی به مناسبت روز ارتش در بیرجند اظهار کرد: در قرن نوزدهم و بیستم اتفاق نامیمونی افتاده و آن این بود که دزدان بین‌المللی در عالم بی‌خبری ملت‌ها جمع شدند تا مردم جهان را فریب دهند.

وی ادامه داد: اینها همچون یک نمایش در سازمان ملل و دیگر مجامع نقش بازی می‌کنند در صورتی که غارت جهانی به طور بین‌المللی هدف نهایی آنهاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دنیای انفجار و انواع تبلیغات اینها بر افکار عمومی و دیدگاه‌های بشری بدترین اثر سوء را می گذارند به طوری که تشخیص حق برای جامعه بشری سخت شده است.

عبادی با اشاره به اینکه پرده‌هایی بر روی اندیشه و فکر مردم پدید می‌آید که تشخیص حق و باطل مشخص می شود افزود: در کتابی حدود هزار سال قبل حدیثی از پیامبر (ص) آمده و نام آن حجاب القوب است که ذکر می کند فردی از خاندان من با نام روح الله خواهد آمد تا این پرده‌ها را از پیش چشم مردم بردارد.

وی یادآور شد: همچنین در کتاب‌ها آمده آینده‌ای خواهد آمد که یهود در فلسطین تشکیل حکومت دهد چون گاو شیرده غرب است اما امام علی(ع) قرن‌ها پیش گفته بود عرب زمانی از خود اختیار پیدا خواهد کرد و می‌تواند تصمیم بگیرد که با اسلام هماهنگ باشد.

امام جمعه بیرجند افزود: بر اساس این فرموده تا زمانی که اتحاد بین عرب و اسلام حاصل شود جنگی رخ خواهد داد که یهود صهیونیسم اشغالگر با این همه جنایت شکست خورده و فلسطن آزاد خواهد شد.

عبادی ادامه داد: لذا فلسطین موقعیتی پیدا می‌کند تا زمانی که مردم جهان آرزو کنند جزوی از آن باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به سیلی اخیر ایران در پاسخ به اسرائیل گفت: ملت‌های عرب باید از ایران مقابله با دشمن را بیاموزند.

وی بیان کرد: امید است درسی که نظام مقدس جمهوری اسلامی به همه مسلمانان داد به این امر تحقق ببخشید و این چند کشوری که پایگاه‌های مقاومت هستند از فلسطین، لبنان، عراق کرفته تا ایران، یمن، افغانستان و سوریه، دشمن را به رسوایی کشانند.

امام جمعه بیرجند افزود: منتظر هستیم در زمینه مناسبی به اشغال این ستمگران در کشورهای اسلامی خاتمه داده شود.

عبادی در پایان با قدردانی از حضور نیروهای مسلح در نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد: دفاع مقدس زمانی که پیش آمد مردم نیروهای مسلح و نظامی را تنها نگذاشتند و آمدند بازو به بازو در کنار آنها با دشمن جنگیدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از