حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع):

مسلمانان تا نابودی اسرائیل از پای نخواهند نشست

مسلمانان تا نابودی اسرائیل از پای نخواهند نشست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) گفت: از همه‌ی مجامع بین‌المللی می‌خواهیم تا رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی را سرجای‌ خودش بنشانند و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

حجت الاسلام امین رضا کمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: دنیای اسلام امروز، شاهد بزرگترین جنایت جنگی تاریخ بشریت است و به‌عنوان یک مسلمان، وظیفه‌ی همه‌ی ما و جامعه اسلامی که پیرو امام علی علیه‌السلام هستیم این است که طبق سخن ایشان «هرزمانی که ظلم را مشاهده کردید، بروید و قیام کنید».

 

وی افزود: امروز دورهم جمع شده‌ایم تا این جنایت بزرگ جنگی را محکوم کنیم و از همه‌ی مجامع بین‌المللی بخواهیم تا این رژیم کودک‌کش را سرجای‌ خودش بنشانند و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

 

اسرائیل؛ به دست خودتان گورتان را می‌کنید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام تصریح‌ کرد: اسرائیل و آمریکا بدانند این حرکت ددمنشانه آنها آغازی برای پایان 75 سال جنایت است؛ دارید به دست خودتان گورتان را می‌کنید.

 

حجت‌الاسلام کمالی خطاب به اسرائیل، گفت: امام خامنه‌ای فرمودند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهید دید»؛ با این حرکتی که رژیم غاصب صهیونیستی انجام دادید بدانید ظلم پایدار نخواهد بود و به زودی اسرائیل از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

 

وی یادآورشد: امروز آمریکا به‌دنبال منافع خودشان است تا معادله‌ی قدرت را در جهت تشکیل موازنه‌ی قوا و نظام نوین جهان شکل بدهند؛ آمده‌اند اسرائیل این غده سرطانی را در منطقه حاکم کرده وبرای تشکیل نظم دهکده جهانی و شعار سودای نیل تا فرات و دکترین گاليوريسم در سر دارند که باید گالیور در سرزمین‌های دیلی پوتی حکومت کند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام تاکید کرد: آمریکا برای رسیدن به منافع خودش مخصوصا در خاورمیانه و برای رسیدن به منبع قدرت و ثروت در جهان، چاره‌ای نداشت که این رژیم را حاکم کند و آمریکا راهبر قدرت رژیم صهیونیستی است.

 

قدرت مقاومت در مقابل قدرمتدان عالم ایستاده است

حجت‌الاسلام کمالی افزود: محور مقاومت در مقابل یاوه‌گویی و چپاول ثروتمندان وقدرتمندان عالم ایستاده و اگر آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت نکند، اسرائیل نابودی خود را می‌بیند و به فضل خداوند در مقابل نظم نوین جهانی محور مقاومت شکل گرفته و ان شاء‌الله مقاومت مقدمه‌ای بر تشکیل تمدن اسلامی و وعده الهی است.

 

وی با بیان این‌که «وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ»، گفت: اراده خداوند دارد محقق می‌شود و سخن امام خمینی (ره) که فرمودند «قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین عالم است»، به زودی زود شاهد نابودی استکبار و حاکمیت جریان عدل و عادلان بر جهان خواهیم بود.

 

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از