حالت تاریک
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی:

تجربه مقاومت دفاع مقدس امروز پیش‌روی فلسطین است

تجربه مقاومت دفاع مقدس امروز پیش‌روی فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خراسان‌جنوبی گفت: تجربه طلایی مقاومت در دوران دفاع مقدس امروز پیش‌روی محور مقاومت و فلسطینیان است و کار را به جایی رساندند که غده سرطانی اسرائیل جنایتکار در حال اضمحلال است.

به گزارش خاورستان، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی امروز (۱۵ آبان) در مراسم تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران نمایشگاه فتح قله‌ها که در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس تجربه‌ای طلایی و گران‌سنگ پیش‌روی ملت ایران اسلامی است که مردانی که با دست خالی اما با همت بزرگ خود قدرت پوشالی استکبار را به چالش کشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه دفاع مقدس به تعبیر رهبر معظم انقلاب گنجی است که می‌تواند تاریخ را تغذیه کند، گفت: اکنون بیش از چهار دهه از دوران طلایی دفاع مقدس می‌گذرد اما دستاوردها و رهاوردهای این گنج بزرگ آنطور که باید برای جوانان و نسل جدید بازگو و تبیین نشده است و ما نتوانستیم این گنج بزرگ را استخراج کنیم و حلقه بین نسلی باشیم که نسل قدیم را با نسل جدید ارتباط دهیم و بگوییم که رزمندگان با دست خالی چه حماسه‌های در دفاع از کشور و مبارزه با دشمنان نظام اسلامی آفریدند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس با ۵۱ کشور دنیا جنگیدیم، ادامه داد: رژیم بعثی عراق با پشتیبانی‌های جهانی وارد جنگ با ایران شده بود و کشورهای متعدد غربی و عربی مدرن‌ترین وسایل و تجهیزات را در اختیار صدام می‌گذاشتند اما رزمندگان توانستستند در مقابل دشمن آن حماسه بزرگ دفاع مقدس را بیافرینند و نامشان را برای همیشه در تاریخ اسلامی ثبت و ضبط کنند.

مدیریت دفاع مقدس مهمترین رهاورد دوران دفاع مقدس

حجت الاسلام کمالی با اشاره به اینکه مدیریت دفاع مقدس مهمترین رهاورد و دستاوردها دوران دفاع مقدس بود تصریح کرد: مقام معظم ولایت همواره بر مدیریت جهادی تأکید دارد چون هر جایی با این روحیه جهادی حرکت کنیم پیروز میدان خواهیم بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز تجربه مدیریت جهادی دوران دفاع مقدس در اختیار ماست و در این سال ها توانست جمهوری اسلامی ایران را از بحران‌ها و کوران حوادث عبور دهد، ادامه داد: پیشرفت علمی ایران، جبهه خودی و دشمن را به تعجب وا داشته است که چطور ملتی با دست خالی شروع کرد و امروز به این نقطه از اوج رسیده است که پهپاد برای شناسایی و انهدام مراکز حساس دشمنان می‌سازد.

وی بیان کرد: مقاومت و ایستادگی دومین دستاورد دوران دفاع مقدس است و امروز این عزت و آزادی و آرامش ما مدیون و مرهون ایستادگی رزمندگان در دفاع مقدس بود.

تجربه مقاومت دفاع مقدس امروز پیش‌روی فلسطین است

حجت‌الاسلام کمالی با بیان اینکه نتیجه مقاومت و ایستادگی شکل‌گیری محور مقاومت است، عنوان کرد: آیا کسی فکر می‌کرد در مقابل اسرائیل تا دندان مسلح ایستادگی کنیم؛ اما همین تجربه طلایی مقاومت در دوران دفاع مقدس امروز پیش روی محور مقاومت و فلسطینیان است و کار را به جایی رساندند که این گرگ صفتان و غده سرطانی اسرائیل جنایتکار در حال نابودی و اضمحلال است.

ر به چالش امنیتی و قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مقاومت و انتفاضه فلسطین اکنون از انتفاضه سنگ به انتفاضه موشک تبدیل شده است و با ظهور نسل جوان مومن، مجاهد و سلحشور این رژیم روزبه‌روز به اضمحلال نزدیک‌تر شده است.

وی با بیان اینکه امروز گفته می‌شود که بهترین مدل فروپاشی رژیم صهیونیستی فشار از بیرون و فروپاشی از درون است، یادآور شد: در همین عملیاتی که در ۱۰ روز اول رقم خورد یک میلیون نفر از داخل این رژیم خروج داشتند.

حجت‌الاسلام کمالی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که خودتان را برای نظم جدید جهان آماده کنید، گفت: امروز به برکت دستاوردهای دفاع مقدس این مهم رقم می‌خورد و نتیجه ایستادگی پای ارزش‌های انقلاب این می‌شود که در سرتاسر عالم مربوط به جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمود:«دوران بزن و دررو تمام شده است»، عنوان کرد: امروز مقتدر هستیم اما مظلوم چون دشمن به قدرت برتر ما اعتراف کرده اما عده‌ای احمق و خودفروخته مرتب در فضای رسانه‌ای چرندیات به جوانان ما تحویل می‌دهند و در این جنگ ادراکی و تحلیلی چشم و گوش آنان به غرب و اسرائیل است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از