حالت تاریک
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تجلیل از ۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی

تجلیل از ۵۰۰ دختر فعال خانواده کمیته‌امداد خراسان‌جنوبی

در نشست هم‌اندیشی بالندگی بانوان که همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از ۵۰۰ دختر فعال تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، در نشست هم‌اندیشی بالندگی بانوان که همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر از ۵۰۰ دختر فعال تحت حمایت کمیته امداد خراسان جنوبی تجلیل شد.

مشاور امور بانوان و خانواده کمیته امداد استان در حاشیه این مراسم گفت: این حرکت ارزشمند با هدف ارج نهادن به منزلت دختران نجیب و با استعداد تحت حمایت کمیته امداد انجام شد تا در بخش‌های مختلف فرهنگی از این دختران موفق تجلیل و تکریم انجام شود.

نرگس ضیائی‌فر به تنوع خدمات این نهاد در پشتیبانی از خانواده‌های نیازمند به ویژه دختران در مسیر ادامه تحصیل و شروع زندگی مشترک اشاره کرد و افزود: در کنار تحصیل و کمک به اشتغال این دختران، سعی بر این است تا مهارت‌آموزی آنها در حوزه‌های مختلف انجام شده و وضعیت بهتری را در این حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها شاهد باشیم.

ضیایی به توزیع جهیزیه در بین نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در مناسبت‌های پیش رو نیز ادامه این فعالیت‌ها را هدف‌گذاری کرده که انتظار می‌رود خدمات ارائه شده با همراهی خیرین و گروه‌های توانمند جامعه با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از