حالت تاریک
فریاد انزجار از خراسان جنوبی تا نوار غزه؛

کادر درمان درحمایت از مردم فلسطین تجمع کردند

کادر درمان درحمایت از مردم فلسطین تجمع کردند

جامعه پزشکی، پرستاری و شبکه بهداشت خراسان جنوبی با تجمع در مراکز درمانی ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خاورستان، پزشکان، پرستاران و سایر کادر اداری درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی و همچنین بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند، همگام با سایر کادر درمان سراسر کشور در تجمعی اعتراضی حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی فلسطین را محکوم و از مردم زجر دیده به ویژه پرستاران و کادر درمانی فلسطین اعلام حمایت کردند.

 

شرکت کنندگان در این آیین، پرچم فلسطین را به نشانه حمایت از ملت فلسطین در دست داشتند و شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «الله اکبر» سر دادند.

 

کادر درمان خراسان جنوبی همچنین خواستار مداخله جدی مجامع بین المللی در بحران غزه و پایان دادن به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به ویژه کشتار غیرنظامیان شدند.

 

کادر درمان شبکه بهداشت و بیمارستان شهید دکتر آتشدست نهبندان، کارکنان شبکه بهداشت و بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) سربیشه، کارکنان بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس و پزشکان متخصص، عمومی، پرستاران و کادر درمان بیمارستان شهداء قاین هم ضمن ابراز همدردی با مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه، حمله جنگنده‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند.

 

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

 

اشغالگران صهیونیست شامگاه سه‌شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از یکهزار فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از