حالت تاریک
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

تحقیر گفتمان رژیم غاصب صهیونیستی در جهان

تحقیر گفتمان رژیم غاصب صهیونیستی در جهان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: شکنندگی رژیم غاصب در بحبوحه اتفاقات داخل سبب شد که مردم اسرائیل دیگر اعتمادی به دولت‌مردان خود نداشته باشند و این تحقیر گفتمان رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: اتفاق بسیار مهمی که در چند روز اخیر شاهد آن هستیم نشان از رفتار قرآنی ملت مسلمان فلسطین دارد که لبیک به این پیام مهم مبنی بر «وَإِن نَكَثوا أَيمانَهُم مِن بَعدِ عَهدِهِم وَطَعَنوا في دينِكُم فَقاتِلوا أَئِمَّةَ الكُفرِ ۙ إِنَّهُم لا أَيمانَ لَهُم لَعَلَّهُم يَنتَهونَ» گفتند؛ در واقع افرادی که در پناه قرآن باشند هدایت‌گری‌های قرآن، آنها را به فتح و پیروزی خواهد رساند.


وی افزود: این منطق قرآن است که هیمنه دشمن نباید مانع از این شود که ما مسلمان‌ها در مقابل ظلمی که به دیگر مسلمان‌ها و به بی‌حرمتی مسجد و زنانی که در مسجد شده است ساکت بنشینیم.


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی به این آیه قرآن مبنی بر «إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ» اشاره کرد و افزود: ثبات قدمی که امروز از جبهه مقاومت و رزمندگان اسلام و فلسطینی مشاهده می‌کنیم نشان از برکت، نصرت و امداد الهی دارد چراکه تا همین الان کسی فکر نمی‌کرد چنین سیلی محکمی و ضربه کاری اسرائیل از جانب رزمندگان فلسطینی دریافت کند.


پس از «طوفان‌ الاقصی» هیمنه اسرائیل در هم شکست
حجت‌الاسلام سالاری‌مکی ضمن تاکید بر این‌که رهبر انقلاب عملیات «طوفان‌ الاقصی» را شکست غیرقابل ترمیم برشمردند، گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل به‌کار بردن غیرقابل ترمیم از سوی امام خامنه‌ای این است که بعد از این عملیات، هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی در هم شکسته شد.


وی تصریح کرد: امروز این اسرائیل، رژیم غاصب 10 روز پیش نیست و به یک دریوزگی افتاده است که برای پوشاندن شکست می‌خواهند انواع و اقسام دروغ‌ها را بسازند تا مظلوم‌نمایی کند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان‌ کرد: وجهه خیلی مهم عملیات «طوفان‌ الاقصی» را که غیرقابل ترمیم است این است که اسرائیلی‌ها طی چند سال گذشته خیلی تلاش کردند عادی‌سازی روابط با کشورهای اسلامی منطقه داشته باشند؛ کشورهایی که دل در گرو عادی سازی روابط با اسرائیل داشتند، درس‌های خیلی زیادی گرفتند و همه شاهد هستند چه اتفاقاتی افتاد به‌طوری که خیلی از افراد از مواضع خودشان برگشتند.


تحقیر گفتمان رژیم غاصب صهیونیستی در جهان
حجت‌الاسلام سالاری مکی اظهارکرد: ملت‌ها و دولت‌هایی که واقعا حامی مقاومت هستند انگیزه چندبرابری را برای مبارزه با اسرائیل پیدا کردند از همه مهم‌تر این شکنندگی رژیم غاصب در بحبوحه اتفاقات داخلی آنها، یقینا در این چند روز عدم اعتماد مردمی و انسجام اجتماعی آنها ده‌ها برابر ارتقاء پیدا کرد و مردم اسرائیل دیگر اعتمادی به دولت‌مردان خود ندارند و این تحقیر گفتمان رژیم غاصب صهیونیستی است.


اسرائیل انسجام درونی و قدرت تصمیم‌گیری ندارد
وی ضمن تاکید بر این‌که اسرائیل از درون قابل انهدام، از بیرون نیز همه دارند می‌بینند از نظر انسجام درونی چنان که باید و شاید انسجام درونی و قدرت تصمیم‌گیری درست را ندارند.


فلسطین قدرت فتح قدس را دارد
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی، به مردم غزه با استفاده از نبرد هوایی حمله کردند و هنوز جرات این را ندارند که به غزه به‌طور زمینی حمله کنند و از این طرف به مردم و رزمندگان فلسطینی جرات انجام اقدامات جدی‌تری را تا فتح قدس داد.


وی یادآور شد: نوید این است تا در آینده‌ی نزدیک خبرهای خوب بیشتر و فتح‌الفتوح‌های بیشتری را تا آزادی قدس از مجموعه رزمندگان مقاومت و فلسطین دریافت کنیم و ان‌شاءالله خداوند همه افرادی که قلم می‌زنند و هر کس به هر طریقی پای کار این جریان است ماجور شود.


انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از