حالت تاریک
تحویل ۳ دستگاه آمبولانس جدید به خراسان‌جنوبی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد:

تحویل ۳ دستگاه آمبولانس جدید به خراسان‌جنوبی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند از اختصاص و تحویل سه دستگاه آمبولانس جدید به خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند؛ سید محمد موسوی‌میرزائی گفت: فرسودگی ناوگان اورژانس یکی از چالش مهم و فعلی نظام سلامت است.

وی افزود: آیین رونمایی از ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید سازمان اورژانس کشور پنجشنبه گذشته برگزار و با حمایت‌های وزارت بهداشت سه دستگاه نیز به دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تحویل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی بیرجند با بیان اینکه اولویت دانشگاه با شهرهای دورتر و محروم بوده است، ادامه داد: این دستگاه‌ها به شهرستان‌‍ های عشق‌آباد، زیرکوه و درمیان اختصاص یافت.

موسوی‌میرزائی با اعلام اینکه در نوبت قبلی نیز دو دستگاه جدید آمبولانس به ناوگان اورژانس استان اضافه شد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت بهداشت و اورژانس کشور، این توزیع تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: امیدواریم با رویکرد و نگاه ارزشمندی که دولت چهاردهم به حوزه بهداشت و درمان دارد، با نوسازی ناوگان اورژانس شاهد ارتقای کیفیت ارائه خدمات اورژانسی و افزایش میزان رضایت مردم باشیم.

انتهای خبر/10

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از