حالت تاریک
رئیس اداره اوقاف‌و امورخیریه بیرجند و درمیان:

۲۸۵میلیون تومان در قالب قرار دوازدهم تخصیص یافت

۲۸۵میلیون تومان در قالب قرار دوازدهم تخصیص یافت

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان از تخصیص ۲۸۵ میلیون تومان در راستای نیات واقفان در قالب قرار دوازدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، حجت الاسلام دادخدا خدائی امروز در حاشیه اجرای قرار دوازدهم و توزیع سبد معیشتی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۲۸۵ میلیون تومان در راستای نیات واقفان در قالب قرار دوازدهم تخصیص یافته است، گفت: این مهم با همکاری مرکز افق امامزادگان باقریه (واحد اجتماعی) در زمینه دارو و درمان، کمک نقدی، تأمین جهیزیه و... برای افراد کم‌برخوردار اختصاص و هزینه شده است.

وی افزود: قرار دوازدهم  به یاد امام زمان(عج) در ۱۲ هر ماه برگزار می‌شود و در این روز بسته‌های فرهنکی، معیشتی و... به تناسب نیاز بین افراد کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان یادآورشد: امروز ۱۲ خرداد ماه ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۶ میلیون تومان، ۳۰ بسته فرهنگی شامل سربند امام زمان(عج) و کتاب به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و یکصد دست لباس با کمک خیران بین افراد کم‌برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه درقرار دوازدهم فروردین ماه ۵۰۰ بسته غذایی و در اردیبهشت ماه هم ۸۰ بسته غذایی بین افراد کم‌برخوردار توزیع شده است، ارزش هر بسته غذایی را یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده از ابتدای امسال به توزیع ۵۰۰ بسته غذایی با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیون تومان از محل بنگاه خیریه آبلوله با همکاری مرکز افق امام زادگان باقریه اشاره کرد و گفت: افراد مراجعه‌کننده به اداره برای راستایی آزمایی و بررسی به مرکز افق ارجاع می‌شوند و مرکز پس از تحقیقات میدانی به افراد کم برخوردار مساعدت می‌کند.

در ادامه مسئول واحد اجتماعی مرکز افق امامزادگان باقریه از اقدامات صورت گرفته مرکز افق به توزیع ۱۴ هزار دست لباس با کمک خیران اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا اول خرداد ماه ۷ هزار دست لباس شامل مانتو، شلوار، لباس مردانه، بچه گانه و...بین افراد کم‌برخوردار توزیع شده است و از ابتدای خرداد ماه هم ۷ هزار دست لباس دیگربا کمک خیران تأمین شده و در حال توزیع است.

شکوفه ناصری ارزش این لباس‌ها را بیش از ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از