حالت تاریک
فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه خبر داد:

تدارک ۱۳۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در زیرکوه

تدارک ۱۳۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در زیرکوه

فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه گفت: طی هفته دفاع مقدس اجرای ۱۳۰ برنامه مختلف با رویکرد جهاد تبیین و ایمان و امید تدارک دیده شده است.

به گزارش خاورستان، حسن کاری امروز سه‌شنبه در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس در زیرکوه اظهار کرد: امروز اقتدار، سربلندی و سرافرازی کشور به برکت پایداری و رشادت‌های آحاد جامعه و همچنین هدایت‌های عالمانه امامین انقلاب در هشت سال دفاع مقدس حاصل شده است.

 فرمانده ناحیه سپاه زیرکوه با بیان اینکه کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی برای همه ملت‌های آزادی‌بخش، آزادی‌خواه، مظلوم و استکبار ستیز در کل دنیا است، گفت: به همین دلیل روز به روز دشمنی های آمریکا و اسرائیل با نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود و با بهانه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، ادامه داد: ۱۳۰ عنوان برنامه مختلف در بسیج پیش‌بینی شده که با دو محور گفتمان محوری با رویکرد جهاد تبیین، و محوریت ایمان و امید برگزار خواهد شد.

 کاری در ادامه شعار محوری برنامه‌های دفاع مقدس  را «ما متحدیم» اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه امسال هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده با شهادت امام حسن عسکری (ع) و همچنین آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و آغاز هفته وحدت، تاکید شده هم در حوزه رسانه و فضای مجازی و هم در فضا سازی سطح شهر به صورت ویژه توجه شود.

 وی بیان کرد: توجه ویژه به اقشار مختلف جامعه که در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش داشتند و تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از