حالت تاریک
ترور سیدحسن نصرالله برای اسرائیل گران تمام می‌شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ترور سیدحسن نصرالله برای اسرائیل گران تمام می‌شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ترور و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برای استکبار و رژیم غاصب اسرائیل گران تمام خواهد شد و انرژی او دنیا را به حرکت درآورده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در گردهمایی علمای اهل سنت و تشیع به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: همه ما به این دنیا جهت آزمایش آمده‌ایم و خوش به حال کسانی که بر اساس حجت الهی آنچه که وظیفه آنان در دوران حیات بوده، عمل کنند.

وی بیان کرد: با همه ویژگی‌های منحصر به فرد شهید سید حسن نصرالله، اما بودن یا نبودن او اثری در جبهه مقاومت نخواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: هیچ‌گونه نقص و سستی در مسئله مقاومت در مقابل استعمار بین‌المللی و صهیونیست جهانی صورت نخواهد گرفت.

عبادی ادامه داد: این سید مجاهد فی سیبل الله که تمامش یک مجموعه انرژی بود، شهید شد اما انرژی او به همه جامعه اسلامی سرایت کرده و ببینید در دنیا چه حرکتی شروع شده است.

وی گفت: حاج قاسم شهید برای دشمن خیلی گران‌تر تمام می‌شود تا سرلشکر حاج قاسم سلیمانی لذا برای شهید سید حسن نصرالله نیز همین‌گونه است.

امام جمعه بیرجند عنوان کرد:  ترور و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله برای استکبار و رژیم غاصب اسرائیل گران تمام خواهد شد و شهادت سید مقاومت نه تنها جامعه اسلامی را که مردم دنیا را به حرکت درآورده است.

وی افزود: نشانه جامعه مومن این است که اگر خطر و ضرر و طغیان و سرکشی برای جامعه اسلامی پیش آمد بلافاصله همه در یک صف هم را یاری می‌کنند و اگر به آیات قرآن در این خصوص عمل شود دیگر استکبار و رژیم صهیونیستی جرأت نمی‌کنند در مقابل ۲ میلیارد مسلمان، زنان و کودکان را بکشند و مدارس و بیمارستان‌ها و .. را نابود و ویران کنند.

عبادی تأکید کرد: مقابله با مستکبران جهانی نیاز به اسلام عملی دارد که بصیرت به نتیجه بنشیند و ما باید پاسخگوی شهدا باشیم که چرا جبهه حق  و مظلومان را یاری نکردیم.

امام جمعه بیرجند گفت: صاحبان بصیرت باید جنایت‌های اسرائیل و شرایط منطقه را برای مردم تبیین و در این زمینه روشنگری کنند و بدانیم که زمانی که گرگی به مزرعه ما حمله می‌کند بدون پرسش از دین و مذهب باید همه با وحدت در برابر او بایستیم.

انتهای خبر/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از