حالت تاریک
تهدیدات رژیم‌صهیونسیتی رجزخوانی‌های بی‌پایه واساسی بیش نیست  ‌
کارشناس مسائل سیاسی:

تهدیدات رژیم‌صهیونسیتی رجزخوانی‌های بی‌پایه واساسی بیش نیست ‌

کارشناس مسائل سیاسی گفت: با‌توجه‌به شکست‌های سنگین رژیم صهیونسیتی در حمله‌ای که ایران انجام داد، تهدیدات رژیم صهیونسیتی رجزخوانی‌های بی‌پایه و اساسی بیش نیست.

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، با اشاره به ادعای صهیونیست‌ها برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران، گفت: با‌توجه‌به شکست‌های سنگین رژیم صهیونسیتی در حمله‌ای که ایران انجام داد، این تهدیدات رجزخوانی‌های بی‌پایه و اساسی بیش نیست که تنها برای حفظ روحیه نظامی‌ها و ساکنان اراضی اشغالی مطرح می‌شود.

وی افزود: قطعا اگر رژیم صهیونیستی دچار خطای محاسباتی شده و به خاک ایران حمله کند، با حمله قوی‌تر ایران مواجه خواهد شد و مراکز و نیروگاه‌هایش مستقیما مورد هدف هزاران موشک قرار خواهد گرفت.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران بانک اطلاعاتی‌‌ خوبی از مراکز صهیونیستی دارد و به‌راحتی می‌تواند مهم‌ترین نیروگاه‌ها و مراکز صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد و زمینه سقوط این رژیم جعلی را فراهم کند.

او عنوان کرد: ایران تاکید کرده که اگر به مراکز نفتی اش حمله شود، کل مراکز نفتی منطقه را هدف قرار می‌دهد که در این صورت قیمت نفت در جهان به‌شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد، پس بهتر است دشمن خطای راهبردی را مرتکب نشود.

ترقی همچنین با اشاره به تداوم جنایت‌ها و بمباران رژیم صهیونسیتی علیه لبنان، اظهارکرد: رژیم جعلی و بی‌ریشه صهیونیستی، به لحاظ ماهیت در برابر ملت با هویت و شهادت طلب و مجاهد لبنان و حزب‌الله حقیر و بزدل است، زیرا مردانه نمی‌جنگد و با نیروی هوایی کودکان را می‌کشد.

وی افزود: این رژیم تصور می‌کند با ترور از دور و با بمب‌های دو تنی می‌تواند رهبران مقاومت را که در قلوب حزب‌الله نفوذ دارند از مردم جدا کنند و به تشکیلاتی که مستمر در حال نوسازی و تولید نیروی رزمنده است آسیبی برسانند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ولی این موضوع از مسئولیت دیگر مسلمانان در دفاع، کمک و حمایت از جبهه مقاومت لبنان نمی‌کاهد بلکه بر مسلمان فرض و واجب است که به هر وسیله و امکانی به ان‌ها در این نبرد حق با باطل کمک کنند.

ترفی بیان کرد: سید حسن نصر الله در سه دهه رهبری حزب‌الله، با جهاد، مبارزه و سازماندهی و تربیت نیرو‌های رزمنده و مجاهد حزب‌الله، نه‌تنها ارتش اسرائیل را از سرزمین لبنان بیرون راند، بلکه ارتش آمریکا را نیز از لبنان فراری داد و با کمک به مبارزان فلسطین و تسلیح و مستشاری رزمندگان انهارا به‌قدرت و توانایی بالایی ارتقاء داد.

وی ادامه داد: او با سخنان بلیغ و مستمر خود دنیای عرب را بیدار کرد و فرهنگ مقاومت را به سراسر دنیا صادر کرد. حتی فرزند خود را در این راه فدا کرد و خودش هم در طول این سال‌ها در سخت‌ترین شرایط امنیتی زندگی و امور فرماندهی مبارزان را در دست داشت. کمک‌های او به مردم، نیاز‌مندان و خسارت دیدگان، او را محبوب ملت لبنان اعم از سنی و شیعه و مسیحی کرده بود.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: حزب‌الله ساختاری مستحکم، خود ترمیم و برخوردار از تجهیزات پیشرفته دفاعی و تهاجمی بروز و دارای نیروی انسانی مقاوم و تربیت شده و اموزش دیده است که متکی به سیستم است و خود را برای نبرد فرسایشی با دشمن صهیونیستی اماده کرده است.

وی گفت: مردم لبنان درطول سه دهه گذشته بارها از سوی دشمن صهیونیستی مورد حمله و هجمه قرار‌گرفته و تا جنگ ۳۳روزه جوانانشان در زندان‌های خیام صهیونیست‌ها، شکنجه‌های زیادی را تحمل کردند.

ترقی افزود: فقدان یک دولت و رئیس‌جمهور قوی و مقتدر که ناشی از تحمیل قانون اساسی امریکایی بر ان کشور است، رفاه و اسایش و زندگی راحت را از ان‌ها گرفته و با سختی زندگی روز مره خود را می‌گذرانند. تاب‌آوری مردم مسلمان شیعه در آن کشور بسیار بالا و ناشی از ایمان به راه مبارزه با صهیونیسم به‌عنوان دشمن اسلام است.

او بیان کرد: متاسفانه هم‌اکنون دراثر بمب باران‌های شدید، هستی و زندگی ان‌ها توسط صهیونیست‌ها نابود شده و فرزندان و خانواده‌های ان‌ها به شهادت میرسند و ۲/۵میلیون نفر آواره شمال لبنان و سوریه شده‌اند و در آستانه زمستان، سرپناهی ندارند، که این خود حاکی از روحیه مقاوم آنهاست.

ترقی گفت: جبهه مقاومت در فلسطین و لبنان و یمن و عراق و ایران نه‌تنها تفکیک‌پذیر نیست بلکه آنچنان بهم پیوسته است که نمی‌توان ان‌ها را از هم جدا کرد زیرا همه یار و پشتیبان یکدیگر و مدافع هم‌اند، یک دشمن دارند و برای یک هدف مبارزه می‌کنند.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از