حالت تاریک
دو ماه گذشته انجام شد؛

ثبت حدود 100 هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان‌جنوبی

ثبت حدود 100 هزار تخلف سرعت در محورهای خراسان‌جنوبی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت:سامانه های هوشمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی حدود ۱۰۰ هزار تخلف سرعت را ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»،هادی بهمنی امروز در جمع رسانه ها گفت: سامانه های هوشمند طی دو ماه گذشته توانستند ۹ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۶۳۰ پلاک عبوری را رویت کرده و از این تعداد نیز ۹۵ هزار و ۸۰۶ پلاک دارای تخلف سرعت جاده ای بودند. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: در همین مدت یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۲۲ خودرو وارد استان شده و ۱ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۵۸ خودرو نیز از استان خارج شدند که مجموع آن ها ۲ میلیون و ۵۹۱ هزار و ۳۸۰ خودرو می رسد.

بهمنی بیشترین تردد را در محورهای بیرجند قاین بیرجند - سربیشه و بیرجند - خوسف اعلام کرد و افزود: ۲۰ درصد خودروها متعلق به وسایل نقلیه سنگین بوده است. رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در پایان یادآور شد.

 در این مدت زمان 22 هزار و 129 تماس با سامانه ۱۴۱ و 14 هزار و 851 تماس نیز با بخش گویای این سامانه صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به ۷۲۷۸ مورد به صورت شفاهی پاسخ دادند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از