حالت تاریک
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی عنوان کرد؛

جام‌ رسانه‌ای‌ امید با هدف انعکاس دستاوردهای نظام

جام‌ رسانه‌ای‌ امید با هدف انعکاس دستاوردهای نظام

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی گفت: جام رسانه امید به دنبال تمرین گروهی رسانه ها و انعکاس دستاوردهای نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، سجاد رضایی در رویداد تولید محتوای جام رسانه‌ای امید هدف از برگزاری این جام را تمرین کار گروهی و انعکاس دستاوردهای نظام دانست.

به گفته وی معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های سازمان‌ها،معرفی شرکت‌های فعال دانش بنیان، مقابله با هجمه رسانه‌ای دشمن از جمله تحریف واقعیات و انحراف در حقایق که توسط خط خبری دشمن دنبال می‌شود و تبیین و روشنگری در زمینه‌های مختلف و در دست گرفتن روایت اول از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

مسئول فضای مجازی بسیج استان بر مردمی‌سازی تولید محتوا در عرصه مجازی به عنوان مطالبه مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: در اغتشاشات سال گذشته در روایت مردمی نیاز جدی احساس کردیم که با همکاری بچه‌های انقلاب که در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند روایت مردمی ایجاد کنیم روایتی که مبتنی بر واقعیت باشد و در کانال‌های مختلف مجازی منتشر کنیم.

رضایی با اشاره به این که در عرصه جنگ روایات شبکه‌های رسانه‌های ضد انقلاب روایات منفی ایجاد می‌کنند افزود : اقدامات گسترده‌ای در حال انجام است اما واقعیت را مردم نمی‌بینند که باید با همکاری مدیران دستگاهای مختلف این خلا توسط رسانه پر شود.

وی ادامه داد: روایت‌ها باید مردمی و مبتنی بر واقعیت‌ها باشد.

وی افزود: همانطور که انقلاب با همت مردم به پیروزی رسید بتوانیم در این حرکت هم با موج مردمی فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از