حالت تاریک
امام جمعه موقت بیرجند:

جنایات رژیم سفاک صهیونیستی محکوم است

جنایات رژیم سفاک صهیونیستی محکوم است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، این وحشی‌هایی که به راحتی انسان می‌کشند و نیازهای ضروری مجروحان را قطع می‌کنند محکوم است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، امام جمعه موقت بیرجند در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: در پی جنایت وقیحانه‌ی رژیم صهیونیستی و در ادامه 80 سال ظلم و جنایت این رژیم سفاک و جنایات اخیرشان در هدف قرادادن بیمارستان المعمدانی که محل ملاقات و اجتماع زنان، کودکان، مجروحین و کادر درمان بود دل همه افراد آزاده‌ی دنیا به درد آمد.

 

وی خاطرنشان‌کرد: جامعه اسلامی در شرایط بسیار حزن‌انگیز و ناراحت‌کننده‌ای قرار دارد و خشم امت اسلامی و آزادگان عالم امروز در حال لب ریزشدن بر علیه رژیم صهیونیستی، استکبار جهانی و هم پیمانان غربی‌شان است.

 

امام جمعه موقت بیرجند افزود: هر انسان آزاده‌ای بر خود تکلیف وظیفه می‌داند که بر هر شکلی که ممکن و مقدور است از مردم مظلوم فلسطین غزه حمایت و دفاع کند و ابراز همدردی با مردم داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام مشرفی یادآورشد: جنایات کودک‌کشان و حیواناتی که در لباس انسان هستند و بویی از انسانیت نبردند؛ این وحشی‌هایی که به راحتی انسان می‌کشند؛ آب، نان و سایر نیازهای ضروری مجروحان را دارند قطع می‌کنند محکوم است.

 

وی ادامه‌داد: هیچ انسان آزاده‌ای نیست که در این شرایط، در جای خودش ساکت بنشیند همگی به میدان می‌آیند و وظیفه ما است که حمایت از مردم عزیز فلسطین را بیش از گذشته ابراز کنیم.

 

امام جمعه موقت بیرجند تاکیدکرد: ما آماده هر نوع همکاری با تدابیر فرمانده کل قوا و امام مسلمین داشته باشند هستیم تا به زودی شاهد نابودی کفر و اسرائیل و پیروزی مردم مظلوم  فلسطین باشیم.

 

انتهای خبر/ 5

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از