حالت تاریک
امام جمعه زیرکوه:

جهادتبیین تکلیف محوری برای مقابله با جنگ روایت‌هاست

جهادتبیین تکلیف محوری برای مقابله با جنگ روایت‌هاست

امام جمعه زیرکوه گفت: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تأکید دارند، مهمترین تکلیف محوری برای مقابله با تحریفات، دروغ پردازی‌ها و جنگ روایت‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین صباغیان امام جمعه شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» اظهارکرد: آمریکا و اسرائیل و بعضی از کشورهای اروپایی، در خصوص جنگ ترکیبی در اغتشاشات سال گذشته مثل همیشه دچار اشتباه محاسباتی شدند و در واقع به گمان باطل خود تصور می‌کردند که با حمایت از اقلیت ورشکسته اغتشاش گر داخلی می‌توانند در همراه کردن توده مردم ایران با خودشان به اهداف پست‌شان برسند، اما به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دشمنان ما هنوز هم ملت بزرگ ایران را نشناخته‌اند و در این جنگ ترکیبی مفتضحانه شکست خوردند.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین عامل شکست آمریکا و رژیم صهیونسیتی در این جنگ ترکیبی و جریان اغتشاشات سال گذشته، پیوند عمیق و محکم امام و امت بود، خاطرنشان کرد: حقیقتاً با تمام فتنه‌ها و دسیسه‌های گوناگون دشمنان که خیمه ولایت فقیه را همیشه نشانه گرفته‌اند تا شاید بین مردم و ولایت فقیه رخنه و فاصله ایجاد کنند، اما همیشه تیرشان به سنگ خورده و روز به روز پیوند بین امام جامعه و امت بیشتر و عمیق‌تر شده است و در تمام فتنه‌ها این عینیت امام و امت انقلاب اسلامی را نجات داده است.

امام جمعه زیرکوه گفت: در اغتشاشات سال گذشته؛ مردم بصیر، هوشیار و ولایتمدار ایران اسلامی به سرعت به پشت‌پرده این اتفاقات که کارگردان و مرکز مدیریت آن آمریکای جنایتکار بود، پی بردند و متوجه شدند که برخی مسائل مطرح شده مانند موضوع مهسا امینی صرفاً بهانه است و هدف دشمن و عوامل او اهداف دیگری است؛ برهمین اساس به هیچ وجه با دشمن همراهی نکردند.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان اطلاعاتی، انتظامی، امنیتی و قضائی نیز در این قضایا به صورت مطلوب به وظایف خود عمل کردند و مثل همیشه دشمن در این جنگ ترکیبی که تمام ظرفیت‌های خودش را به میدان آورده بود شکست خورد.

صباغیان اظهارکرد: مردم هوشیار و بیدار و بصیر ایران اسلامی همیشه در امتحانات سخت و پیچیده با حضور میدانی و اثربخش خود مانند اقیانوسی از آب بودند که بر آتش فتنه گران پاشیده شده و تمام توطئه‌های استکبار به سرکردگی آمریکا را نقش بر آب کرده است.

او تاکید کرد: درست است که بخش‌های متولی مثل اطلاعات، انتظامی، وزارت کشور، سپاه، بسیج و ارتش می‌توانند در خنثی سازی اغتشاشات نقش داشته باشند، اما نقش اصلی در خنثی سازی نقشه‌های دشمن در اغتشاشات را رهنمودهای معجزه آسای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و مردم ایفا کردند.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بسیار بر آن تأکید دارند، مهمترین تکلیف محوری برای مقابله با تحریفات، دروغ پردازی‌ها و جنگ روایت‌هاست، گفت: تبیین در مقابل تحریف آمده است و اگر بخواهیم در جنگ نرم شناختی دشمنان که ابزار آن شبهه، روایات دروغ و تحریف واقعیت است؛ پیروز شویم، باید در میدان جهاد تبیین خوب عمل کنیم.

صباغیان افزود: قرارگاه جهاد تبیین باید اول چرایی و چیستی و ضرورت این فریضه فوری، قطعی و عینی را بیان کرده و جهادگران این جبهه را همانگونه که برای جنگ سخت آموزش می‌دهند، برای جنگ نرم هم آموزش دهند تا روزی که جهاد تبیین به تفکر و فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اهمیت و نقش فضای مجازی در جریان اغتشاشات و جنگ ترکیبی دشمن، گفت: امروز خط مقدم جبهه جنگ نرم فضای مجازی است و کسی هم نمی‌تواند نقش و اهمیت فضای مجازی را انکار کند، بر همین اساس هم برای جریان سازی و بصیرت افزایی در فضای مجازی باید حتماً سپاه سایبری تشکیل و تربیت شود.

انتهای پیام/7

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از