حالت تاریک
امام جمعه بشرویه:

جهادتبیین راهبرد مبارزه با امپراطوری دروغ است

جهادتبیین راهبرد مبارزه با امپراطوری دروغ است

امام جمعه بشرویه گفت: بهترین روش خنثی‌سازی امپراتوری دروغ دشمن را راهبرد فرهنگی و رسانه‌ای به مبارزه با این امپراطوری دروغ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا زارعی امام جمعه بشرویه در گفتگو با خبرنگار«خاورستان»، اظهارکرد: دشمنان جمهوری اسلامی بعد از ناکام ماندن در صحنه‌های مختلف در رویارویی با نظام جمهوری اسلامی و ناامید شدن از حملات نظامی و تهدید به گزینه‌های روی میز، دست به جنگ ترکیبی زدند و فتنه‌ای سال گذشته بر علیه مردم ایران به راه انداختند.

وی فتنه و جنگ سال گذشته دشمن بر علیه ملت ایران را متشکل از حمله به فرهنگ، سیاست، اقتصاد و ارزش‌های نظام دانست و افزود: علی‌رغم نامتوازن بودن این جنگ از جهت ابزار و رسانه‌ای که در دست دشمن بود دشمن ما بزرگترین شکست مفتضحانه را متحمل شد.

در فتنه سال گذشته تهدیدها تبدیل به فرصت شد

امام جمعه بشرویه خاطرنشان‌کرد: در هر بعد از جنگ ترکیبی مردم عزیز ما تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند و لذا تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت در صحنه بودن مردم دو عامل مهم شکست مفتضحانه دشمن در جنگ ترکیبی سال گذشته شد.

حجت‌الاسلام زارعی بیان‌کرد: یک بعد از این جنگ نامتوازن، روایت‌ها بود که ذهن خیلی‌ها را درگیر و ایجاد شک و شبهه در اذهان عموم مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان کرده بود.

وی بهترین روش خنثی‌سازی امپراتوری دروغ دشمن را راهبرد فرهنگی و رسانه‌ای به مبارزه با این امپراطوری دروغ دانست و گفت: به عبارتی، راهبرد فرهنگی و رسانه‌ای خود نوعی جهاد است که امام خامنه‌ای تعبیر به جهاد تبیین فرمودند.

وی بیان‌کرد: جهاد تبیین یک تکلیف بر همه فعالان رسانه‌ای انقلابی و مردم عزیز به ویژه جوانان مومن و پای کار است چراکه در هر جایی که ما کم توجه شدیم در فضای رسانه دشمن به ما از همان نقطه ضربه می‌زند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از