حالت تاریک
معاون وزیر ارشاد مطرح کرد؛

حدود ۸۰درصد مردم موافق‌ حمایت از مستضعفان جهان

حدود ۸۰درصد مردم موافق‌ حمایت از مستضعفان جهان

معاون وزیر ارشاد با بیان این که در شرایطی که رسانه‌های معاند سعی می‌کنند مسائل و دغدغه‌های مردم را برعکس جلوه دهند در یک نظرسنجی از مردم سوال شد آیا شما پیرو حمایت از مستضعفان جهان هستید؟ گفت: حدود ۸۰ درصد پاسخ‌ها آری بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» سیدمحمد هاشمی در مراسم اختتامیه «جام رسانه‌ای امید» اظهار کرد: یکی از نکات مهم برای هر رسانه وحدت‌آفرینی است، نکته دوم مغلوب نشدن و منفعل نشدن در برابر مسائل غلط است. چیز‌هایی را دائما رسانه‌های معاند تکرار می‌کنند اما وقتی پیگیری می‌کنیم می‌بینیم این حرف‌ها غلط است.
وی با اشاره به برخی مصادیق اینگونه اطلاع‌رسانی افزود: به‌عنوان مثال در یک نظرسنجی وقتی از مردم سوال شد آیا شما پیرو حمایت از مستضعفان جهان هستید؟ پاسخ حدود ۸۰ درصد بله بود، در این راستا در سوالی دیگر از آن‌ها پرسیده شد آیا موافقید برای بهبود رابطه با آمریکا و غرب از توان موشکی خود دست بکشیم؟ که پاسخ ۶۵ درصد منفی بود و در ادامه از مردم سوال شده آیا آرمان‌های انقلاب اسلامی را به فرزندان خود منتقل می‌کنید؟ که بیش از ۶۰ درصد پاسخ‌ها آری بود.
هاشمی با بیان این که یک رسانه متعهد در برابر مسائل غلط منعفل نشود بسیار اهمیت دارد، افزود: از شما رسانه‌ها که برای امیدآفرینی در این محل حضور دارید تشکر می‌کنم چرا که این کار مایه چشم روشنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از