حالت تاریک
حزب‌الله عامل اصلی تقویت محور مقاومت است
رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

حزب‌الله عامل اصلی تقویت محور مقاومت است

رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: یکی از گروه‌های اصلی که باعث‌و‌بانی تقویت و توسعه محور مقاومت در کشور‌های مختلف بوده و جانانه از محور مقاومت دفاع کرده، حزب الله و شخص سید حسن نصرالله بوده است.

مجتبی حسین‌پور به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله در گفتگو با خبرنگار «خاورستان»، اظهارکرد: امروز در منطقه؛ محور مقاومت در بالا‌ترین سطح آمادگی خود به سر می‌برد و رژیم صهیونیستی نیز نفس‌های آخرش را می‌کشد.

وی افزود: بعد از عملیات طوفان الاقصی، ضربه‌ای که توسط مجاهدین حماس طراحی شده بود، باعث شد تا اسرائیل به خفت و خواری بیفتد، محور مقاومت با اتحادی که داشت؛ ورود پیدا کرد و ضربات سخت و محکمی را بر این رژیم وارد کرد.

رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: در طول این یکسال؛ رژیم صهیونیستی هم به شکل‌های مختلف به زیرساخت‌های غزه، غیرنظامیان این کشور اعم از زن و مرد و کودک حمله کرده بیش از ٤٠ هزار نفر انسان بیگناه را به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های اصلی که باعث‌و‌بانی تقویت و توسعه محور مقاومت در کشور‌های مختلف بوده و جانانه از محور مقاومت دفاع کرده، حزب الله و شخص سید حسن نصرالله بوده است، تصریح کرد: اگر امروز در یمن، عراق، افغانستان و پاکستان گروه‌های مختلفی هستند که جانانه پای کار محور مقاومت هستند، بخش اعظمی به‌واسطه تدبیر رهبر و فرمانده رشید سید حسن نصرالله بوده است که با اعزام نیرو‌های مستشاری اش به کشور‌های مختلف، محور مقاومت را آموزش داده، تجهیز کرده و آمادگی لازم را ایجاد کرده است.

حسین‌پور ادامه داد: بعد از شروع عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان هم جانانه وارد میدان شد و یکی از حامیان اصلی حماس در طول یکسال بوده است، تاکنون هم این حمایت ادامه داشته و هزینه‌های زیادی داده است.

وی بیان کرد: با شهادت سید حسن نصرالله و برخی دیگر از فرماندهان، ضرباتی بر اسلام و جبهه مقاومت وارد شد؛ اما واقعیت این است که حزب الله یک ساختار و تشکیلات است و پیش‌بینی این مسائل را کرده است. همانطور که جانشین سید حسن نصرالله تعیین شد و حتما جایگزین سایر فرماندهانی هم که شهید شدند، تعیین خواهد شد.

او افزود: همچنین اگر رخنه و نفوذی هم در داخل تشکیلات ایجاد شده باشد، حزب الله آن را ترمیم کرده و با قوت و قدرت بیشتر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد: مقام معظم رهبری بر اتحاد امت‌ها، ملت‌ها و دولت‌های مسلمان تاکید کردند تا جلوی این رژیم وحشی گرفته شود. ایشان همچنین اشاره کردند که حزب الله لبنان همچنان قهرمانانه در میدان حضور خواهد داشت و مردم نیز باید به حزب الله لبنان و محور مقاومت کمک کنند تا ان شاءالله به‌واسطه رشادت‌های رزمندگان اسلام و خون پاک رزمندگان و فرماندهانی مثل سیدحسن نصرالله، بزودی شاهد اضمحلال و نابودی این رژیم باشیم.

حسین‌پور بیان کرد: حرکت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر، جز جنون اسمی ندارد، در‌واقع این رژیم و شخص نتانیاهو به‌واسطه ضربات سنگینی که خورده به جنون سیده است. اما در مقابل این رفتار‌های وحشیانه لازم است که امروز محور مقاومت با حمایت دولت‌ها و جوامع اسلامی، با قدرت و قوت بیشتری؛ ضربات نهایی و سنگینی بر پیکره بی‌جان این رژیم وارد کند تا این جرثومه فساد از منطقه حذف شود.

وی بیان کرد: امروز امت اسلامی وظیفه دارد که هم خودش با حضور در عرصه‌های مختلف و اجتماعات، حمایت خود را از محور مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و لبنان اعلام کند و هم این حمایت را از دولت‌های خود مطالبه کنند.

حسین‌پور با بیان اینکه در‌حالی‌که رژیم صهیونیستی هم یک رهبر سنی و هم یک رهبر شیعه جبهه مقاومت را به شهادت رساند، اما متاسفانه برخی کشور‌های اسلامی در مقابل این جنایت‌ها هیچ تحرکی ندارند و هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، شاید تنها ۵-٦ کشور در‌این‌خصوص فعالانه واکنش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: اما امت‌های اسلامی و مردم مسلمان در کشور‌های مختلف باید بد‌انند که اکنون دیگر بحث شیعه و سنی نیست و دیگر ریختن خون شیعه و سنی برای این رژیم صفاک فرقی نمی‌کند؛ بلکه او به‌دنبال آدم کشی است، بنابراین باید در میدان باشند و با مطالبه‌گری بحق؛ دولت‌های خودشان را مجاب کرده تا از محور مقامت حمایت کنند.

رئیس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این رژیم پلید از خونریزی سیر نمی‌شود و بعد از غزه و لبنان؛ به سراغ سوریه، یمن، عراق، ایران و حتی خیلی از کشور‌هایی که در ظاهر با او مشکلی ندارند هم خواهد رفت، گفت: بر همین اساس ملت‌های مسلمان باید به هر شکل ممکن ورود پیدا کنند و با فرمان جهاد مقام معظم رهبری، هم خودشان در میدان باشند و هم دولت‌های را پای کار مقاومت بی‌اورند.

وی عنوان کرد: در جمهوری اسلامی نیز همانطور که وعده داده شد و رهبر انقلاب هم تاکید کردند؛ باید انتقام شهید هنیه به‌عنوان مهمان ما گرفته شود، چرا که این سگ هار در منطقه چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد. اگر هم برخی متصور بودند که با این رژیم می‌توان گفتگو کرد، باید با اتفاقات اخیر از خواب غفلت بیدار شوند.

انتهای پیام/٧

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از