حالت تاریک
فرماندار قاین عنوان‌کرد:

انتخابات نمایش اقتدار و مردمی بودن نظام است

انتخابات نمایش اقتدار و مردمی بودن نظام است

فرماندار قاین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نمایش اقتدار نظام و مردمی بودن آن در انظار جهانیان خواهد بود.

محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان» با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهارکرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین عرصه‌های سیاسی در جامعه است که فرصتی را برای همه‌ی مردم، فارغ از قومیت، مذهب، جنسیت و موقعیت اجتماعی، فراهم می‌کند تا بتوانند در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

وی افزود: قطعاً حضور حداکثری مردم در انتخابات نمایش اقتدار نظام و مردمی بودن آن در انظار جهانیان خواهد بود.

فرماندار قاین با بیان اینکه بزرگترین قدرت هر نظام سیاسی، پشتوانه مردمی آن است، گفت: نظامی که پشتوانه قوی مردمی داشته باشد و مردم در صحنه‌های سیاسی مشارکت حداکثری داشته باشند، هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را تهدید کند؛ همچنان که جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی تاکنون توانسته است در برابر تمام تهدید‌ها و فشار‌های قدرت‌های استکباری بایستد و آنان را به زانو درآورد.

محمدی اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام راحل دستاورد‌های فراوانی برای مردم داشته است. در واقع انقلاب اسلامی ایران و انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ترجمان مردم سالاری دینی و حکومت مردمی است.

وی افزود: برخلاف رژیم پهلوی که هرگز به رای و نظر مردم اهمیت داده نمی‌شد، اما در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران انتخابات فراوانی برای تعیین ارکان حاکمیت این نظام از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار شده است.

وی ادامه داد: یکی از موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخاباتی سالم، آزاد و پرشور است. در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استقبال و حضور گسترده مردم در صحنه، تاکنون در هیچ کجای دنیا مشاهده نشده که این خود نشان از سلامت نظام اسلامی و‌ایمان مردم به انقلاب است.

فرماندار قاین خاطرنشان کرد: مردم ایران باهوش، فهیم و همیشه در صحنه حاضر بوده و خیلی زود دست فرصت طلبان و فریب کاران را می‌خوانند و دست آن‌ها را برای همیشه پس می‌زنند و قطعاً در یازدهم اسفندماه امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضور مقتدرانه خود برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

محمدی بیان کرد: ملاک مردم برای انتخاب کاندیدا، باید‌ایمان فرد، وفاداری به نظام، اطاعت از ولی فقیه و کار و تلاش صادقانه و دلسوزانه باشد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و بیان دستاورد‌ها و خدمات مسئولان نظام برای ایجاد‌امید آفرینی در جامعه همواره تأکید دارند، گفت: مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و‌امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است که در شرایط فعلی که دشمنان قسم خورده نظام اسلامی همه سعی و تلاش خود را برای به حاشیه کشاندن جامعه به کار برده‌اند، نیاز جهاد تبیین و روشنگری بیش از قبل احساس می‌شود.

 

انتهای پیام/۷

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از