حالت تاریک
امام جمعه فردوس تأکید کرد:

حضور در انتخابات خط بطلانی بر تلاش‌های دشمن

حضور در انتخابات خط بطلانی بر تلاش‌های دشمن

امام جمعه فردوس گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری خط بطلانی بر تلاش و اهداف دشمنان و مستکبران عالم است که شبانه‌روز به فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

حجت الاسلام محمد شاکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«خاورستان» با اشاره به اهمیت انتخابات هشتم تیرماه، گفت: دشمن همواره منتظر فرصت برای ضربه‌ وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و است.

وی با اشاره به دشمن پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان احساس کردند بهترین فرصت برای فرصت برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: اما همه مردم متوجه شدند که با درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هیچ خللی در روند کارهای نظام مقدس به وجود نیامد و ۵۰ روز فرصت بود تا رئیس جمهور انتخاب شود.

امام جمعه فردوس ادامه داد: دومین فرصت برای دشمن و معاندان این بود که کسانی را وارد صحنه انتخابات کنند که به نفع آنان اقداماتی را انجام دهند اما با ورود جدی شورای نگهبان و اینکه برخی افراد تایید صلاحیت نشدند یا صلاحیت آنان احراز نشد، شرایط به گونه‌ای رقم خورد که دشمن ما در آن زمینه به اهدافشان نرسیدند.

شاکری تحریم انتخابات برای کاهش مشارکت را از دیگر تلاش‌های دشمنان دانست و افزود: اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری به این است که بعد از شهادت آیت الله رئیسی دشمن به اهدافش نرسید و هیچ تزلزلی ایجاد نشد لذا حضور باشکوه مردم در انتخابات خط بطلانی بر اهداف چندین ساله دشمنان و مستکبران عالم که شبانه‌روز به فکر ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با تأکید بر اینکه هر زمان مردم انتخاب درستی دارند نفع آن در مرحله اول به خودشان برمی‌گردد، یادآور شد: مردم آیت الله رئیسی را انتخاب کردند و در حدود نزدیک به سه سالی که ایشان رئیس جمهور بودند، مشاهد کردیم کسی انتخاب شده که از جنس خود مردم بود و بازدید از کارخانه‌ها و احیای آن و همچنین به موقع در بحران‌ها و صحنه‌هایی مختلف که مردم نیاز داشتند حضور می‌یافت یکی از رموز موفقیت این شهید والامقام بود.

امام جمعه فردوس بیان کرد: باور آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم به اینکه می‌توان با کشورهای همسایه هم تعامل داشت و ارتباط برقرار کرد این روحیه باعث شد که امروز در تهران با صحنه ترافیک دیپلماتی مواجه هستیم.

وی گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کنفرانس‌ها و سازمان‌های بین‌الملل بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه اینها برخواسته از انتخاب صحیح مردم داشت که رئیس جمهوری مردمی و با روحیه جهادی انتخاب کردند که خود را سرباز ولایت می‌دانست و به آرمان‌های انقلاب باور داشت.

شاکری بر لزوم انتخاب فرد اصلح برای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تأکید کرد و افزود: از مردم دعوت می‌کنیم برای اقتدار نظام و خط بطلان کشیدن به تلاش و اهداف مستکبران و معاندین نظام اسلامی  در مرحله نخست حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند و  در مرحله دوم نامزد اصلح با معیارهای رهبر معظم انقلاب انتخاب کنند تا شاهد حل و فصل نابسامانی‌ها و مشکلات و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه‌های جهانی باشیم.

انتهای پیام/10

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از