حالت تاریک
آمادگی ۵۷ شعبه اخذ رأی در درمیان؛

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبری است

حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبری است

فرماندار درمیان با اشاره به اعلام آمادگی ۵۷ شعبه اخذ رای در شهرستان درمیان گفت: حضور در انتخابات لبیک به ندای رهبری است.

مهدی فرجامی‌فرد به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «خاورستان»، گفت: همه تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده است و طبق مرحله اول ۵۷ شعبه پیش‌بینی شده است.

به گفته وی ۴۴ شعبه اخذ رای روستایی و ۱۳ شعبه شهری و ۳۹ شعبه سیار و ۱۸ شعبه ثابت در روز جمعه ۱۵ تیر آماده دریافت رای مردم هستند.

به گفته وی با توجه به این که چهارمین انتخاباتی است که در چندماه گذشته در این حوزه برگزار می‌‌شود همه فرآیند‌های انتخاباتی طبق روال پیش‌ می رود و آمادگی‌های لازم را داریم و دستورات لازم به عوامل اجرایی و نظارتی داده شده است و تعامل بسیار خوب بین هیات نظارت و اجرایی وجود دارد. 

فرماندار درمیان تصریح کرد:انتخابات بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری لیله القدر نظام است و مصونیت ایجاد می‌کند.

به گفته فرجامی تاثیر انتخابات این است که مشروعیت سیاسی نظام را بالا‌می برد و هر چه حضور مردم پررنگ‌تر باشد مسئولان ما درعرصه بین‌المللی و عرصه داخلی محکم‌تر می‌توانند از مواضع جمهوری اسلامی دفاع کنند و امورات را پیگیری کنند.

وی افزود: به طور قطع این حضور اثر گذار خواهد بود و‌ دشمن و نگاه دشمن و نیات سو دشمن را دور می‌کند و در حقیقت یک مصونیتی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد می کند

هر چه مشارکت بیشتر باشد همه این‌ها اثرات بیشتری خواهد داشت.

به گفته وی در مرحله اول مردم شهرستان درمیان مشارکت خوبی داشتند و امیدواریم مرحله دوم هم این مشارکت حداکثری از سوی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان تکرار شود.

وی تاکید کرد: در حقیقت هر رای، بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری رای به جمهوری اسلامی ایران است و لبیک به ندای رهبری حضور خواهیم داشت و دشمن را مثل همیشه مایوس خواهیم داشت. 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از